{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Pro street!! {{forumTopicSubject}}

Har lii købt Need for speed Pro street, men min computer gider ikk køre den. Når jeg åbner spillet kommer der en sort boks, hvor den står og tænker, så blir der sort skærm, og så kommer der en blå side med hvidt skrift, hvor der står en masse mystisk, men kan ikk nå at læse hvad der står, før computeren genstarter. Håber nogen har haft samme problem som mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pro street!!
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #1   9. apr 2008 lidt specs.

    det kaldes blue screen of death. smiley
    somregelt, hardware fejl, varme, dårlig driver o.lign.


  • #2   9. apr 2008 Hvad skal jeg så prøve at gøre

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #3   9. apr 2008 skiv hvad du har i din pc. smiley

  • #4   9. apr 2008 Øhh.
    2,16 Ghz
    1gb ddr2 ram
    ATI Radeon X1600 512mb grafikkort.
    Directx 9,0.
    DVD drev (Kan se den skal være på 8x, men kan ikk finde ud af hvad min er på)


  • Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #5   9. apr 2008 arhm klare den minimumskrav ??efter hvad jehg kan se er din processer alt for langsom og hvis du har vista som jeg tvivler så har du også for lidt af dem .


  • Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #6   9. apr 2008 XP :
    Proc. 2.8
    ram 512
    grafik kort 128 mb dit grafik kort kan måske køre det, på laveste vel og mærket ??


  • #7   9. apr 2008 den er da kun 0,7 Ghz for lille. Man plejer godt at kan spille selvom man er lidt under minimums kravene. Og ja. Jeg kører med XP
    Og hvis den kun kræver 128 mb grafik, hvorfor skulle mit kort så ik kunne trække det. Ved godt min er delt, men stadigvæk


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #8   9. apr 2008 ikke med prostreet.

    en af mine venner har en del højere end minimums kravene, og hans kan godt gå ind i det, men ligeså snart har kommer ind til menuerne, så hakker den mega meget. :S


  • #9   9. apr 2008 Øv øv. Det vil jo nok sige at jeg blir nød til at sælge spillet igen.

  • Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #10   9. apr 2008 SIger ikke den ikke kan. men du strammer den lidt men undskyld, med grafikkort. er ikke klog på radeon smiley det tager jeg i mig igen. men ellers er der en mening med minimumskrav smiley

  • #11   9. apr 2008 Ja det nok rigtig. sys bar det er sindsyg at man skal have en computer til 10000 før man kan køre et skide bilspil optimal.

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #12   9. apr 2008 skal man da heller ikke.. :P? har lige samlet en pc til en af mine venner til 5000kr mener jeg. og kan sikkert gøre en smule billigere endnu. og den skulle nemt kunne spille spil som crysis osv. (dog nok kun crysis i low, uden probs.)

  • Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #13   9. apr 2008 Tro mig. Min bærbar er på ..

    proc : dual core 2.0
    2gb ram
    Geforce fx 8600 samlet grafik hukommelse 1276 mb (dedikeret 512mb - delt system huk. 767.
    med div x9 osv osv osv .. og jeg kan slet ikke køre på høj. her godt og vel 5 md efter jeg fik spillet og jeg så ikke psillede det så meget ( eller over hoved ikke) ville jeg spille igen men nu kan jeg knap og nap spille på medium ... såå spillet er skod efter min mening smiley


  • #14   9. apr 2008 okay

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #15   9. apr 2008 Nicklas J det er fordi det er en bærbar..

    bærbare er så mega langsomme.. selvom cpu'en køre med 2.0 ghz, så vil den aldrig kunne bruge det fordi de er undclockede for ikke at blive for varme. :S


  • Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #16   9. apr 2008 Min bliver ellers over 70 celcius ved blæser udgang ( målt med mit ur) og det er varmt nok til mig. men har du en ide om hvad der kan hjælpes ?

  • #17   9. apr 2008 Min XCcube kører det perfekt med HØJESTE grafik..

    Den har PRÆCIS minimumskravene hele vejen rundt, den er bare sammensat 100 %


    Den er lige lidt over 2 år gammel


  • #18   9. apr 2008 <b>Simon</b>
    Jeg vil da godt købe dit spil smiley min maskine kan fint køre med spillet


  • #19   9. apr 2008 Simon - Gav 2 K for min for et år siden.. ..

  • #20   10. apr 2008 Jamen kan da ikk forstå hvorfor jeg ikk kan få den til at køre på min så.

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #21   10. apr 2008 nogle pc virker det bare ikke på, uanset hvilket hardware man har i..

    Nicklas J 70 grader ved ugangen. det kan betyde at kernen er 100.. det er ikke fint på nogen måde..


Kommentér på:
Pro street!!

Annonce