{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Patrick J
Patrick J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8

CS TURNERING {{forumTopicSubject}}

Hey. Kan du lide at spille counter-strike:source?
Så har du nu chancen for at få testet dine skills blandt seriøse og for sjov spillere. Altiweb holder en internet counter-strike turnering, der går under navnet warparade.
Der er fede præmier til vinderene, og der er stillet FFA server til rådighed. Eventet skyder i luften d. 12-04-2008 kl 20:00. Så skynd dig og tilmeld dig på www.warparade.dk mens der stadig er pladser.
Vi garantere en fed og sjov aften/nat, men masser af gaming.
Så hvis det er noget for dig så tilmeld dig på www.warparade.dk og hvis du vinder er der en SUPER fed præmie til DIG!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CS TURNERING
  • #3   7. apr 2008 grunden til at jeg sælger det, er at det smadre ens liv at sidde foran skærmen 24/7.. Derfor siger jeg at i skal få jer et liv? og du er sku da selv godt i gang med at stikke fingeren op i næsen på det billede thez?

• #5   7. apr 2008 gør jeg også i forvejen ? også når man har computer ved siden af? Så er der ikke tid til familie, venner. også falder tingene fra hinanden.. Men det er kun hvis man er vandt til at have et liv?

• #6   7. apr 2008 nej nemlig thez! tror du jeg er stolt over at være tidligere nørd?, da jeg stoppede og vågnede op ! fik jeg gode karrakterer og en smuk kæreste? Sådan er det nu om en gang..

• #7   7. apr 2008 Rave or DIIEEEE!!! smiley

• #8   7. apr 2008 hehe smiley Jeg hater ikke mester?? Jeg siger i skal få jer et liv istedet for at bruge tid på det her lort? Spil som cs skaber nørder og man ofre penge i noget som slet ikke findes?? det er jo ikke fedt... Jeg prøver at hjælpe men jeg er sku ikke så god til det.. Hvad har du givet for det fine ur ? smiley

• #9   7. apr 2008 Jeg siger bare at det nørdet at begynde at spille i liga osv.. har intet imod man har lidt sjov med det nogengange... Men at spille 24/7 som jeg gjorde.. Så er man virkelig vammel... ! Det var dumt at skrive undskyld...

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #10   7. apr 2008 haha + han har et golfsæt smiley det biver ikke mere bøsse. smiley

De bedste cs spillere o.lign. tjerner mange flere penge om måneden, end nu nogen sinde kommer til. smiley

Og nu du snakker om at bruge penge på ting som "ikke findes" hvorfor bruger du så voks og har solbriller på -.-

solen er fremme 5 dage om året i dk..
    dit hår sidder anyways som lort.

ikke fordi jeg gamer 24/7, synes bare det er nederen når andre folk skal svines for det de laver, og kan lide.

• #11   7. apr 2008 stefen T: til dels har du ret, men jeg vil godt væde med at du bliver dum i ruen hvis du bare sidder og gamer 24/7.. Efter lan engang kom jeg hjem og sov og sov og sov.. ? Fedt eller?

• #12   7. apr 2008 Stefan T: Jeg ved bare konsekvensen og jeg vil ikke have andre mennesker skal opleve det jeg har okay? ... men fint stopper med at hjælpe mere...

• #13   7. apr 2008 Jeg er ikke hellig thez.. Jeg ved godt det var dumt at skrive anklagende men det hele er vel bare en form for hjælp ! men fuck det ! hav et godt liv..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#14   7. apr 2008 haha, ha et godt liv.. fra ham med morgenhår og solbriller på en overkskyet dag...

ilm. da...

• #15   7. apr 2008 Thez. - Kan godt lide din lille kommentar længere oppe med "hvad hedder han? har han baboom? jeg må da lige se ham engang.. "

Haha smiley
    Sådan en lille faggot med hans fine golfsæt der synes han lige skal svine css spillere til !

Css er et spil som ALLE kan spille - selv den fede popnar og den syge heavy metal freak.. alle spiller det..

Ville da mene at spil som wow er for de mere computer fikserede.. for satan de bruger tid på det.. css kræver jo ikk særlig meget tid - der er ikk noget med at komme op i levels o.l. så det er bare for lige at afstresse lidt engang imellem !

Så fuck dem der hader det smiley - add chrbach_92@hotmail.com på steam friends hvis der skal games smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#16   7. apr 2008 well, vil mene alle spils kan spille som tidsfordriv.. selv wow.
    Det kommer bare an på om man lever sig ind i det osv.

og når man høre ting som folk der dør af sult fordi er så optaget af at spille wow, så er det nok ikke tidsfordriv mere. smiley

• #17   7. apr 2008 Haha godfather smiley - det tror jeg heller ikk smiley
    Vil ikk anbefale wow til folk som bliver for optaget af ting - henviser f.eks. til den video hvor drengen går fuldstændig amok og bliver grædefærdig fordi moderen siger at han skal komme ind og spise xD

Så er det overdrevet smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#18   7. apr 2008 hehe ja smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#19   7. apr 2008 Man kan heller ikke tjene "lovlige" penge på wow..

men f.eks. spiller min matematiklæres søn på et at nordens bedste bf2 teams, og har sku ok med penge, og når man spiller på højt plan, så tror jeg nu nok man møder mindst ligeså mange mennesker så man ellers ville have. smiley

• #20   7. apr 2008 kan du ikk add min steam smiley ?

• Patrick J
    Patrick J Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
    #21   9. apr 2008 Nicklas N. Du er til grin mester, kan godt være vi bruger tid på det, men vi tjerner allerde mere på det end du nogensinde kommer til i hele dit liv, så drop solbrillerne, gå til frisøren og smid ham din faggot kæreste ud...

Kommentér på:
CS TURNERING

Annonce