{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kryptovaluta
  • #1   7. okt 2017 Ville du stole på et digitalt betalingsmiddel?

  • #3   8. okt 2017 Nasty/jetset

    Nu menes der nu digital betalingsmiddel som Bitcoins,kryptovaluta og mere end 30 andre typer af valuta som ikke er forbundet til et kreditkort.

    Den største fordel er at det kan gå helt under radaren hos skat.

    Bitcoin er altså ifølge finansfolkene kun noget værd, fordi ‘nogen’ er blevet enige om det - også altså ikke fordi den er koblet op på et overordnet, økonomisk system med underliggende aktiver, nationale systemer og politikker og med værdi i etablerede markeder.

    Det kan også komme til at blive dyrt med digital mønt som Bitcoins som faldt i kursen, at en kom til at betale 2300 kr for en pizza.

    Så der er en stor risiko men omvendt en stor fordel da de bruges meget i det skjulte som hackere som mange gange betales for deres arbejde med Bitcoins.


  • #5   8. okt 2017 Ja, det er der ude, hvor jeg ikke kan se, hvad der er hvad, men jeg har skam fået lovet, at jeg nemt kan tjene 130.000 pr måned, så lidt nysgerrig bliver jeg da smiley

  • #6   9. okt 2017 ja nasty skal sgu være bedre til lige at kigge på de små gule hoveder smiley

  • #7   11. okt 2017 Og det er minimum du kan tjene smiley

  • igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

    Svar: 80
    #8   11. okt 2017 Så længe du ikke miner kryptovaluta så som bitcoin, litecoin og nu ethereum som er et at de seneste og større skud på stammen der er godt på vej, så skal du se handel med kryptovaluta ligesom aktier. Køb når de er lave og sælg når de er høje og brug ALDRIG mere end du er parat til at smide ud af vinduet eller sætte ild til, du vælger helt selv analogien smiley Et godt sted at starte med handel er bitstamp og en danske side du kan købe bitcoins ved er f.eks nordicbitcoin.dk.

    Men du skal først sætte dig ind i hvad en wallet er og om det skal være en software eller hardware wallet. Herfra er det næsten som at handle med alt andet på børser (som bitstamp blandt andet er). Sæt dig også ind i hvad halvering er i forhold til kryptovaluta, hvad det historisk set har betydet for markedet og hvordan man forventer det påvirker fremadrettet. Det er nogle af de parametere der skal indgå i din vurdering om det er smart at starte op på.

    Du kan IKKE fra den ene dag til den anden starte med at lave den form for kontanter med mindre du har et par millioner til at ligge som du kan lege med, ellers var der jo nok flere der gjorde det og var det så nemt så ville selv jeg som har været med en del år nok satset på det frem for et fast arbejde smiley


  • #9   11. okt 2017 Sats hellere på våben aktier som mig smiley krig bliver aldrig forældet....

  • #10   12. okt 2017 Så må jeg være fræk at spørge, har du tjent godt på de der dræber aktier smiley

  • #11   12. okt 2017 Da trump kom til magten steg aktien, den er så faldet en smule efter at man vil lave stop for muligheden at lave halv auto til fuld automatik.

    Aktier stiger også hver gang der er et stort skole skyderi hvor folk endnu engang køber flere våben.

    Man kunne godt kalde det en ond aktie der reagere på verdens situationen.

    Men det kan man jo også sige om både dambrug aktier og fiskefoder aktier, hvor man henter fisk fra østersøen som er verdens mest forurenet hav, med pcp, og et utal af giftige stoffer som ender på folk middagsbord og kan give alvorlige skader på længere sigt.

    Men våben aktier hvis vi taler økonomi kan let gøre 10.000 til 100.000 men igen det er det rene roulette.

    man spekulere i ufred men om man gjorde det eller ej så vil det jo ikke stoppe ufreden vel?

    USA er nok verdens største eksportør af våben, og så skal der meget til for at begynde at rydde op i våbenloven - så den her symbolske akt med halv og hel automatik er bare et ark lokums papir til en med tyndskid smiley

    Masser af danske investerings selskaber investerer i våben aktier og det er nok de færreste af deres kunder der ved det.


  • #12   14. okt 2017 Nu får jeg pludselig ideer til aktiviteter med min nylig brækkede arm, der ellers begrænser mig en del.
    Investere i krige, uha min moral kommer på prøve smiley


  • #13   14. okt 2017 tænk på at din aktie beskæftiger mange mennesker, og krige stopper ikke ved at stoppe for aktie handel.

    Moral....tjo...hvis man gik rigtig dyb ned i et firma så ville man måske opdage de også spekulere i våben aktier - så har man ikke den mulighed så ville hvis man havde en stærk moral måske ikke købe aktier. Men sandheden er at ingen kan se så dyb hvis man investerer i et firma omkring hundefoder som udad til ser moralsk ud - ikke investerer i våben aktier.

    Konflikten omkring USA og NordKorea fik aktien til at stige så der er nogen der tror på at konflikten forsætter samt at man måske opruster Guam....


  • #15   14. okt 2017 Jotak polysl, kender godt artiklen.

Kommentér på:
Kryptovaluta

Annonce