{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

nogen der spiller NFSPS online ps3 {{forumTopicSubject}}

Hej,

tænkte på om der er andre danskere der spiller NFS ProStreet online, for det kunne da være sjovere at spille end dem fra Polen, Australien osv smiley

Det jo kun ekstra godt hvis I har headsets også... så kan vi råbe af hinanden .....

bare tilføj mig: andeo1707

spiller nu ikke så tit grundet uddannelse men om eftermiddagen er jeg næsten altid klar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der spiller NFSPS online ps3
  • #1   2. dec 2007 Hej, jeg har addet dig til PS3 før, men hvis du feks spiller hvordan joiner jeg så det spil? Kan se du tit var inde på spille resistance, men kunne kun komme til at skrive beskeder til dig....

Køber NFS næste uge, eller bestiller det nok i aften så har jeg det tirsdag... Så er frisk på lidt speed der smiley

• #2   2. dec 2007 Hvad hedder du derinde, for jeg mener nemlig ikke du har addet mig, der kan være noget galt,,, giv mig din addie så adder jeg dig i løbet af i morgen...

Du kan ikke se hvilke rum jeg er inde i, så vi bliver nødt til at aftale eller sende invites når vi kommer dertil... har du msn så send en privat besked smiley

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #3   2. dec 2007 er det godt ?

• #4   2. dec 2007 det er kanon smiley

har sine mangler, men det siger vel sig selv når der er så meget debat om det alene her på forum

Kommentér på:
nogen der spiller NFSPS online ps3

Annonce