{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vlc på ps3?
  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 3 Svar: 392
    #1   8. jun 2015 vlc er ikke en fil format men et afspilnings program.

• #2   8. jun 2015 Der er masser af gratis programmer til at gemme i næsten al format også til ps3.

• lanni O
    lanni O Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #3   8. jun 2015 Hmm okey. Men er der nogle måde man kan til slutte sin extern til sin ps3 med et usb (2,0 el. 3,0) ? Også se sine film.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#4   8. jun 2015 ja google play movie on ps3 from extern hdd

• #5   9. jun 2015 Prøv at kigge her:

https://code.google.com/p/ps3mediaserver/

• lanni O
    lanni O Tilmeldt:
    jun 2015

#6   9. jun 2015 Undskyld jeg kører i det men kan jeg ikke få revet det ud i pap, hvordan gør jeg? 1) starter ps3'en, 2)??? Hvad så der efter? PS. Jeg er ingen computer nørd smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

• lanni O
    lanni O Tilmeldt:
    jun 2015

#8   9. jun 2015 Super tak for hjælpen👍 og hvis det ikke funker skriver jeg jo bare her inde igen smiley

• lanni O
    lanni O Tilmeldt:
    jun 2015

#9   9. jun 2015 Hej igen. Llste lige det med småt. Og der står ikke lige noget om vlc. Og alle mine film er vlc filer selv om der ikke er noget der hedder det.? Hvad gør jeg så? Downloader vlc på min ps3? Hvis man kan det?

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#10   9. jun 2015 Hvordan kan de være vlc? det er enten iso.mkv.mpeg,img mp4 hvad slutter fil navnet på?

• #11   9. jun 2015 Hvad jeg mener er at man kan købe en bluetooth adapter og via sit netværk streame alt fra en pc - dermed er man udover de regler som siger at intet udover at det er legitimt kan køres på en Ps3.

• lanni O
    lanni O Tilmeldt:
    jun 2015

#12   9. jun 2015 Finder lige ud af hvad der står til sidst også skriver jeg tilbage.

• lanni O
    lanni O Tilmeldt:
    jun 2015

#14   16. jun 2015 Så har jeg fundet det frem igen. Og det er MVK-fil og AVI -fil jeg har. Kan jeg bare sætte det over på en extern også i min ps3 også skulle det du? (for det gør det ikke når jeg gør det:() hvad kan jeg så gøre da jeg vil undgå brug af computer overhovedet.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#15   16. jun 2015 lÆS NU LINKET

Warnings

The PS3 is not compatible with all video file types. It is compatible with MP4, AVI, DivX and WMV formats. Other types of videos, such as MKV files, may not play at all on the PS3. If you know the video file is on the external drive but it does not display when you use your PS3, then the file is incompatible with the PS3 console.
    Even if you have an HDTV, video files you play from an external drive on your PS3 may not be in high-definition. The quality of the video file is what matters; if the video itself is low-resolution, it will be in low-resolution on any TV you play it on.

• lanni O
    lanni O Tilmeldt:
    jun 2015

#16   16. jun 2015 Så du siger af der er slet ikke nogle mulighed for af se film på ps3'en hvis det ikke skal gå over en computer. smiley

• #17   16. jun 2015 Lanni O

Kan det ikke været lige meget og så bare streame det fra en pc/bærbar? via Wifi?

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#18   16. jun 2015
    Læs dog nu linket som der bliver sagt, svaret står der jo

Warnings

The PS3 is not compatible with all video file types. It is compatible with MP4, AVI, DivX and WMV formats. Other types of videos, such as MKV files, may not play at all on the PS3. If you know the video file is on the external drive but it does not display when you use your PS3, then the file is incompatible with the PS3 console.
    Even if you have an HDTV, video files you play from an external drive on your PS3 may not be in high-definition. The quality of the video file is what matters; if the video itself is low-resolution, it will be in low-resolution on any TV you play it on.

• lanni O
    lanni O Tilmeldt:
    jun 2015

#19   17. jun 2015 Kæmpe smil til alle...
    Men jeg har ikke en pc/bærbar, har kun min ps3.
    Også er jeg ikke særlig go til af læse engelsk. Sorry...
    Men hvis du/i vil over sætte til dansk vil jeg blive glad. smiley
    På forhånd tak. 👍

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#20   17. jun 2015 MP4, AVI, DivX and WMV disse formater kan den afspille men ikke mkv filer.

• #21   18. jun 2015 Her oversat

Advarsel

PS3 er ikke kompatibel med alle video filer. Det er kompatibel med MP4, DivX og WMV formater. Andre typer af videoer som MKVfiler, kan ikke afspilles på PS3. Hvis du ved at video filerne er på et ekstern drev men ikke bliver vist når du benytter PS3, så er video filerne ikke kompatibel med din Consol på din PS3.

Selv om du har et HDTV, video filerne som afspilled fra et ekstern drev på din PS3 må ikke være i HD, det er kvaliteten af video filerne som betyder noget; hvis videoen er i lav opløsning, så vil den altid vises i lav opløsning uanset hvilke tv de afspilles på.

• lanni O
    lanni O Tilmeldt:
    jun 2015

#22   18. jun 2015 1000 tak for hjælpen alle sammen👍👍
    Jeg må nok heller få fat i en computer så smiley
    Ses!

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#23   18. jun 2015 Eller du kun har film i avi og divx format. så behøver du jo ingen computer.

Kommentér på:
vlc på ps3?

Annonce