{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GTA V (5) hakker på playstation 3
  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #1   17. sep 2013 Kan se, jeg har en ven på Facebook, der klager over det samme. Det er vel bare for 'tungt' et spil til, at Playstation 3 kan trække det.

• thomas k
    thomas k Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 15
    #2   17. sep 2013 jeg lige hente mit spil her for en time siden og sidder og spiller det lige nu
    mit spil køre uden problemer

lyder lidt uderlig det du skriver der med den hakker i spilet

• thomas k
    thomas k Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 15
    #3   17. sep 2013 og det også på en ps3

• #4   17. sep 2013 Har spillet 8 timer nu. Ingen problemer her.

• #5   17. sep 2013 hmm ja det er til playstation 3. Rasmus der medfølger da kun 1 cd til ps3 ikkesandt?

• #6   17. sep 2013 spiller du på den gamle store klodsede playstation 3 smiley ?

• #7   17. sep 2013 Spiller selv på Den første type PS3. Ingen problemer.

• #8   17. sep 2013 nej spiller på den anden nyeste.

• #9   17. sep 2013 Rockstar sagde at man ikke måtte installere spil disken sammen med de øvrige filer på konsolen dette er Xbox. Ved ikke om der også er 2diske på ps?

• #12   17. sep 2013 Virker online?

• #15   17. sep 2013 Anden nyeste ? er det ikke det samme som den næst ældste ? smiley

Jeg har den nyeste PS3 og har kun oplevet et lille lag, da der var virkelig tryk på, og CDen lige skulle op i fart..

• #16   17. sep 2013 Grafikken hakker ikke på min gamle ps3
    Men synes kortet nede i hjørnet hakker .

• #17   17. sep 2013 ''og cd'en lige skulle op i fart...''

LoL smiley smiley smiley

• #18   17. sep 2013 Jeg startede mit op kl 14:00 og stoppede først ca. kl 22:30 det har kørt hele dagen uden problemer, ikke et eneste hak/lag..

• #19   17. sep 2013 jamen det er ikke direkte lagg der opstår. Det er nærmest som om den ikke har "hardware" nok til at køre spillet. En mindre gengivelse/oprettelse af billederne når spillet kører fungerer ikke optimalt synes jeg.

- når i nu siger, at jeres kører perfekt, mener i så at det slet ikke hakker/flimrer OVERHOVEDET?
    tak smiley

• #20   17. sep 2013 Har kørt mit fra klokken 16- til nu og ikke et eneste hak eller noget! kørte som en lagkage i en sliske! det var bare skønt!

(har Ps3 360GB slim)

• #21   18. sep 2013 Ingen fejl her:)

• #25   18. sep 2013 Langsomt TV?

Tvivler på at der er nogle der ejer et TV der er langsommere end de 30 fps en PS3 kan levere smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #26   18. sep 2013 Det har ikke noget med (mit) tv'et at gøre..

Mit går også lidt sløvt inde midt i byen med høj fart, men der er ikke input lag eller noget.

• #27   19. sep 2013 Fejler intet.

Jeg har den gamle 80 GB model ps3. med et sony 46" tv.
    Og det lagger IKKE.

• M-POWER
    M-POWER Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
    #28   20. sep 2013 Heller intet her Super Slim 500gb Køre som smurt i en lagkage det dejligt og fantastisk og spillet er jo kanon. Venter på min PS4 udkommer så skal GTA V købes dertil også det bliver så endnu vildere mht grafik osv smiley

• #29   20. sep 2013 M-POWER >>

Venter til det kommer til PC, så kan jeg få flot grafik, så kan en PS4 godt pakke sammen på grafik fronten smiley Forstår ikke folk der gider spille på konsoller.

• #30   20. sep 2013 På xbox er der 2 cd og til ps3 kun en og der er det fejl ligge og gør den hakke. De har passer xbox og ps 3 til max og da der kun er en disk til ps3 har de lagt alt på den disk så hakke der lidt

• #31   20. sep 2013 efter et par dages uafbrudt gaming, har det hjulpet, efterhånden som jeg har vænnet mig til det. Måske er det bare mig der har været for forvent. Men pisse fedt spil!!

• #33   21. sep 2013 1% haha, tror du ikke det er mere?

Grafikken i spillet vil være op til 100% bedre og der vil kunne køres ved 120-144 fps på en tilsvarende skærm. En PS3 kan ikke engang køre det ved 30 fps.

• #34   21. sep 2013 100% haha LOL , tror du det kommer til at ligne virkelig biler og grafik mennesker smiley

• #35   21. sep 2013 Battal A >>

Prøv at undersøg tingene lidt nærmere inden du udtaler dig.
    GPU'en i en PS3 er noget der minder om et Nvidia 7900GT, hvilket kun er halvt så godt som et nyere GFX til langt under 1.000 kr.
    Hvordan tror du så at en computer med et high-end grafikkort vil klare det. Der er vi oppe i kort der yder 10-12 gange så meget som GPU'en i en PS3.

• #39   21. sep 2013 Thomas H >>

Hvad er der ikke er hold i? Altså lige udover din viden inden for viden om grafik.

• #40   21. sep 2013 Anders C, formaterede hele playstationen, så det eneste der er installeret er Gta smiley

• #41   30. sep 2013 min gamle 80gb model bøvler også lidt.. har spillet igennem det 2 gange nu, to get the hang of it ( til Online imorgen!) Men min kan også godt hakke en bitte smule i ny og næ. tror jeg har oplevet 5-6 gange i de 2 playthroughs at spillet lige stopper et par sec, og så kommer det igen.. Dog kun med høj fart i bil, og midt inde i Los Santos ! Så ikke noget seriøst problem for mig. Det der ødelægger konsol versionen lidt er at de ikke har bygget AA (anti aliasing ) ind i spillet. det KAN lade sig gøre.. og det havde gjort grafikken, især på farten MEGET bedre. det er også en grund til at pc er bedre...... i det mindste får man muligheden for AA smiley der er kun meget få ps3 spil f.eks der har AA... GTA V skulle bestemt have været en af dem.

• #42   10. okt 2013 Jeg har en gammel version af PS3 og mine to første spil byttede jeg fordi de slet ikke ville starte, mit trejde forsøg fik jeg installeret, og sådan men det starter ikke hver gang, så skal man slukke og tænde igen. Og det hakker så meget at det er umuligt at spille, har ikke engang klaret de to første missioner.
    Det er mega nederen det ikke bare virker, nu gendanner jeg hele lortet, og satser på det vil hjælpe lidt.
    Hjælp endelig til hvis nogle har forslag.

• #43   10. okt 2013 Vi kender alle det øjeblik hvor cd,en lige skal holde pause inden giver fuld gas smiley

Heller ingen hak her på min ps3 og er snart 50% i spillet

• #44   10. okt 2013 Phillip D er ret sikker på det ikke er spillet men din maskine den er galt med smiley

• #45   11. okt 2013 Hvad kan jeg gøre så (:

Kommentér på:
GTA V (5) hakker på playstation 3

Annonce