{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

David P
David P
Følger: 1 Emner: 69 Svar: 199

spg. om programmet FRAPS {{forumTopicSubject}}

hey bb.

jeg har lige installeret FRAPS, fordi jeg gerne lige vil kunne se fps når jeg spiller. bare for sjov skyld smiley

ville bare høre om programmet gør pc'en langsommere eller på nogen måde virker negativt i forhold til når man spiller.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spg. om programmet FRAPS
  • #1   4. feb 2013 Der er ingen forskel på når man spiller og det kører smiley

• David P
    David P Tilmeldt:
    mar 2008

#2   4. feb 2013 så programmet belaster slet ikke computeren og dens ydeevne
    ? smiley

• #3   4. feb 2013 Jeg har ingen problemer hvertfald smiley

• #4   4. feb 2013 http://www.baboom.dk/video/off_topic/15290-hvad_goere_jeg_her

det her er optaget med fraps

• David P
    David P Tilmeldt:
    mar 2008

#5   4. feb 2013 okay cool. er det normalt at fps kører op og ned ?
    prøvede det lige af i CS: Global Offensive, og her svingede den mellem 210-300 ca smiley

• #6   4. feb 2013 FRAPS brugte engang åndsvagt mange CPU resourcer og harddisk interrupts.
    I dag, med bedre processorer og hurtigere harddiske, slår det ikke nær så hårdt.

Martin S - Grunden til du ikke kan mærke det er vel egentligt fordi den kvalitet du optager i er bundelending så vidt jeg kan se.

Video-encoding vil altid tage lidt saft og kraft, det kommer man ikke udenom.
    Jo, programmet belaster computeren, både CPU, harddisk og RAM.
    Hvis programmet ikke er sat til at encode i et bestemt filformat plejer man at få nogle RAW filer der fylder sindsygt meget. Så ligger spørgsmålet om man vil game uden at blive ramt særligt meget, og så få sindsygt store filer, eller blive ramt en smule, og få færdig-encoded filer der fylder en brøkdel. smiley

• David P
    David P Tilmeldt:
    mar 2008

#7   4. feb 2013 okay smiley

men hvis man udelukkende vil bruge programmet for at tjekke fps og ikke optage, så burde det ikke give problemer ?

• #8   4. feb 2013 Nope.

• #9   4. feb 2013 Altså... er det bare mig, eller fylder FRAPS recordings bare et shitload af GB?....

• #10   4. feb 2013 Det er, igen, fordi det er RAW filer som ikke er komprimerede eller encoded.
    Du kan bruge et encoding program til at lave dem til AVI eller MKV filer, så fylder de betydeligt mindre.

• #11   4. feb 2013 Bliver kval. så ringere? Kan du evt et program som er gratis tila t komprimere? smiley

• #12   5. feb 2013 Rene V

jeg optog i standard kvalitet. ændret intet i fraps..

• #13   5. feb 2013 ëow? program til at komprimere?????? <333333333333333333

• #14   5. feb 2013 Ikke komprimere som sådan, for det er Winzip, 7Zip og WinRAR der står for det.
    I videoverdenen hedder det re-encoding. Du har altså brug for et stykke encoding software der kan tage din originalfil og 'oversætte' den til et andet filformat der er mere effektivt og som dermed fylder mindre, men med tab af billedkvalitet som konsekvens.

Jeg plejer at kunne anbefale Xilisoft's Video Converter, men jeg er også helt sikker på der er nogle langt bedre softwareløsninger på markedet.

Kommentér på:
spg. om programmet FRAPS

Annonce