{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Diablo 3 installation hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej drenge smiley

Jeg har lånt et kollegas diablo cd, hvor jeg så køber koden på nettet. Men nu har jeg mange gange i træk oplevet, at den går i stå ved 21% og slet ikke rør sig ud af flækken.

Min kollega oplevede det samme, men den gik så igang efter 3 timer.

Er der nogle, som kan hjælpe med dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diablo 3 installation hjælp
  • #1   8. jun 2012 køb for satan da over Blizz´s hjemmeside , så ved du at det virker

• #2   8. jun 2012 Det er alligevel lidt over 100kr man kan spare ved at gøre det på den her måde.

• Jacob D
    Jacob D Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 101
    #3   8. jun 2012 Når du køber koden over nettet, så skal du jo stadig bruge en battle.net account. Hvis du går ind under din battle net account og så ind under Manage Account tror jeg det heddder. Derinde kan du downloade spil klienten. Det er fordelen ved battlenet. Når man først har købt spillet, kan man nærmest bare smide discen ud.

Der var nogle bugs i starten der gjorde at installationen frøs, hvilket blev rettet i den online download.

• TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #4   8. jun 2012 Hvis du har købt koden på nettet så kan spillet jo også downloades over nettet uden cd =)

Kommentér på:
Diablo 3 installation hjælp

Annonce