{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

MW2 forbindelsesproblemer.. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
har et lidt mærkeligt problem med at når jeg går ind i Modern Warfare 2 multiplayer, altså over netter, så når jeg trykker på find game, og vælger f.eks. team deathmatch, så skriver den bare Ping : 50 ms og så tæller den bare op, men lader jeg computeren stå med spillet igang i 4-5 min og så prøver, så bliver jeg smidt ind i et spil med det samme..

Nogle der har svaret på denne gåde??
og det er bestemt ikke hverken computerenes ydeevne, grafik eller internetforbindelsen der fejler noget..

Ville blive glad for en hjælpende hånd smiley

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MW2 forbindelsesproblemer..
  • #1   11. mar 2012 Det er fordi den først skal connecte til IWnet.. Der er ikke noget du kan gøre ved det, sådan er det for de fleste på PC nu (inklusiv her)

• #2   12. mar 2012 okay, det er sku træls, for når man ser nogle videoer på netter hvor folk går ind i det, så starter det sku fra starten..
    Men tak for hjælpen

• #3   12. mar 2012 Daniel J

Det er sikkert fordi det er på xbox, der er det nemlig en del hurtigere har jeg hørt.. Men det har vist også en del at gøre med hvor man befinder sig i verdenen.. Jeg har også problemerne og har set de skriver om det inde på steams forums, så der er en del der har det! Og det var da så lidt smiley

Kommentér på:
MW2 forbindelsesproblemer..

Annonce