{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FIFA 11
  • Mikkel  S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 61 Svar: 148
    #1   25. sep 2011 Det vil jeg også gerne vide .. det er røv nederen når folk gør det !!

• #2   25. sep 2011 det er mega trip

• #3   25. sep 2011 Jeg mener at hvis de går ud efter de første 5-10 min (ingame) så får du point..

• #4   25. sep 2011 Du får point men mener så tilgengæld at hvis man går ud så mister man ikke.. er dog ikke sikker smiley

• #5   25. sep 2011 håber de har fikset det i det nye

• #6   25. sep 2011 Hvis folk går ud i de første 5min får du ikke point, men hvis det senere end det vinder du kampen

• #7   25. sep 2011 Det er mega skod.. Jeg tror ikke man får point når de andre går ud.. Jeg kan ihvertfald ikke se forskel på mine point efter det...

• Asi R
    Asi R Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16
    #8   26. sep 2011 HAHAHHA DET LORT DET I SIGER!

- Der er 2 slags man kan gå ud på i fifa11, den ene ved at trykke afslut kampen inde ved menu, den anden ved at holde den der knap i midten nede og tryk afslut spil.

1) Hvis man gør nr. 1 får modstanderen point, altså hvis jeg trykker afslut kampen fra menuen af. så taber man automatisk (3-0) og man mister selv point.

2) Hvis man holder knappen i midten af joysticken nede og aflslutter spillet mister ps3'en forbindelsen så den vil blive betraktet som at have mistet forbindelsen og derfor får og mister ingen point. (Typisk denne metode taber fra fifa11 bruger)

Kommentér på:
FIFA 11

Annonce