{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.807 visninger | Oprettet:

Frederik
Frederik
Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396

MineCraft hjælp til lys! {{forumTopicSubject}}

Hej BB.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at på fakler i minecraft?
Spiller offline, ved ikke om det har noget at sige, men ved satme ikke hvor jeg skal lave fakler eller bål eller noget? Har fået at vide jeg skal bruge træ og kul. Træ har jeg men kan heller ikke finde kul:(.
Ville også gerne have lidt hjælp med vand. Har fået at vide jeg kan "tage vand op" men hvordan:D?

Håber meget i kan hjælpe hurtigt :D!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MineCraft hjælp til lys!
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   13. jan 2011 Grav ned under jorden, kul finder du bare rundt omkring. Til at flytte vand skal du bruge en spand (surprise)

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#2   13. jan 2011 Og hvor får jeg mig en spand og hvor skal man "lave" fakler når jeg har fået kul? smiley

• #4   13. jan 2011 kul er alle steder smiley Burde ikke være noget problem!

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#5   13. jan 2011 Okay, men hvor kan jeg så lave det om:D?

• #6   13. jan 2011 gå nu ind på Dennis link - hvor svært kan det være. Det er udførligt skrevet på engelsk med billeder af alt!!!!!! Kom nu - hjælp dig selv lidt.

• #7   13. jan 2011 Jeg kender unger i 2. klasse som spiller Minecraft og selv de bruger minecraft-wiki på trods af at de intet engelsk kan udover "fuck".

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#8   13. jan 2011 :D. Jeg har overset en ting og så begynder du med det der:D! Ja, jeg har fået info fra den side men kan ikke finde HVOR jeg kan lave det om, så jeg må jo åbenbart have overset noget, men hvorfor blive så sur over et lille spørgsmål:D?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #9   13. jan 2011 byg en workbench - Derfra bygger du mere eller mindre alt. Fakler kan du dog godt lave uden. Tryk I for at gå til dit inventory.

• #10   13. jan 2011 prøvet youtube? der er en milliard tutorials.
    Har du forsøgt at bruge google "how to make a t***** in minecraft"

fakkel kan du slå op i en online ordbog hvis du er i tvivl.

Jeg forsøger skam at hjælpe dig - gidder bare ikke servere svaret på et sølvfad. Så stiller du jo bare flere spørgsmål næste gang du støder panden mod en mur.

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#11   13. jan 2011 Tak for det ;).
    Dr Perle, forstå dig godt ;). Plejer også at undersøge tingene mere, men har lige haft terminsprøve hele ugen og er ret træt så orkede sq ikke lige. Men tak for svarende :)!

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#12   13. jan 2011 Men syntes det er lidt underligt. Jeg har ikke fundet et stykke kul endu.

• #13   13. jan 2011 Og hvis du er rigtigt dovnen så downloader du det her program... http://www.moddb.com/games/minecraft/downloads/invedit

Det gør sådan at du ikke skal samle dine ting, men bare kan ligge det ind i spillet. Nogen kalder det snyd.. Jeg ser det bare som en slags Creative med de gode ting..

• #14   17. jan 2011 Hvad er den hurtigste mode at "clear land" så man kan bygge større bygninger smiley

Kommentér på:
MineCraft hjælp til lys!

Annonce