{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Wii chip {{forumTopicSubject}}

Hey nogle der har forstand på at chippe en wii eller softmod den så man kan spille brændte spil og spil fra harddisk. og hvad er bedst
helst i herning området eller omkring aalborg.

skriv hvis i kan eller vis i ved hvad der er bedst og en pris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wii chip
  • #1   5. jan 2011 jeg vil helt klart anbefale en softmod. Det er et program du bare installerer uden du skal røre ved hardwaren.
    Dermed kan du altid sætte din wii tilbage til standardindstillinger såfremt du skulle få en reklamation.
    Kombiner softmodden med en ekstern harddisk og du har hundredevis af spil og hurtigere loade-tider end feks. "back-up" disks smiley
    En softmod vil typisk ligge i en pris af ca. 300 kr.

• #2   5. jan 2011 du kan gøre det helt ganske enkelt og nemt selv.

(link fjernet)

på den side er der super nem guides på dansk. det tager ca 15 min at gøre det. så sæt i gang smiley

• #3   5. jan 2011 er der en der kan gøre det for mig en der har styr på det, for en lille skilling

• #4   5. jan 2011 Hvis du er i Aalborg engang imellem, så få Thomas fra Konsolmod.dk til at softmodde den.
    Han er superflink, reel og hjælpsom... Og til den lave pris det koster gider jeg ikke selv at makke med det...
    (link fjernet)

Kommentér på:
Wii chip

Annonce