{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gt5
  • #1   29. dec 2010 ja clio v6 den er god til det smiley

• David P
    David P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 69 Svar: 199
    #3   29. dec 2010 vil jeg prøve smiley

• #4   29. dec 2010 Puha .. Jeg har lige fået det her som forsinket julegave, og det fatter jeg da ikke meget af..

Kan det passe at man inde i GT Mode ikke kan køre selv?

For arcade mode er da kun "for sjov" races ikke? :S

Nogen der lige kan hjælpe lidt..

• #5   29. dec 2010 Nej det fatter du sgu nok ikke meget af så, ha-ha!

Du skal købe en bil.. det er karriere-mode.
    I de gamle spil skulle man vælge dem i sin garage, og så ud på et kort og finde et event man ville køre. Det foregår nok på samme måde i 5'eren.

• #6   29. dec 2010 Ja har skam også købt en bil..

Men den tvinger mig til at vælger sådan en driver.. og så sidder jeg lige pludselig og leget team manager :S

• #7   29. dec 2010 Arh smiley Skal jo bare køre A-spec, i stedet B-spec hehe

• #8   29. dec 2010 FORZA FTW !!!!!

• #9   29. dec 2010 De der har prøvet Forza på XBox burde lige sætte deres PS3 kontroller op på samme måde.. Altså speeder/bremse på L2 & R2 samt manuelt gear på kryds og firkant.. Det er super at drifte med, og man får mulighed for at give gas proportionalt i stedet for on/off på en knap.

• #10   29. dec 2010 NMRacing - Det du siger er... At man stadig giver gas på kryds, som i de helt gamle spil, som standard?
    Hvis det er sand, så må i edersparkme have mig undskyldt, så mange år på at udvikle et spil, og så kører man stadig på kryds - YES! og nu vil jeg ud og grine højlydt. xD

Men ja, manuelt gear og så bruge triggers.. Det er især fedt at slå ALT fra i Forza (esp, abs, traction, osv) og så forsøge selv at beherske bilernes kræfter. smiley

• #12   29. dec 2010 Analoge stick? Så opad på den højre stick er gas, og ned er brems?
    Jeg kan nu ellers godt lide at mix-and-matche en gang i mellem, det giver nogle mere spændende sving.. Brems lidt på forhjulene, og maks gas, i en baghjulstrukket, top tunet bil uden esp og tc.. dét er spændende i Forza :o)

Men jeg kører da en Mitsubishi Evo 10 uden nogen former for hjælp, og den er efterhånden temmeligt hårdt pumpet, i Forza.. den trækker jo så også på alle 4, men alligevel.. Det er ikke umuligt hvis man er lidt forsigtig - og det giver flere penge, ihvertfald i Forza...

Gal hvor vil jeg gerne prøve GT5. smiley

• David P
    David P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 69 Svar: 199
    #13   29. dec 2010 Gt5 er nice smiley

• #14   29. dec 2010 Nope, du giver gas og bremser på hhv. R2 og L2, skifter gear op og ned på hhv. kryds og firkant smiley

• #15   29. dec 2010 Det har jeg ændret det til.. Standardopsætningen er lort...

• #16   30. dec 2010 René - A hva jeg har hørt omkring GT5 så vær du glad for Forza :=) As am I smiley hehe .. Har os set en del videoer på youtube hvor jeg godt nok ikke er imponeret over hverken sneen i sne banerne eller generelt omgivelserne.. Eneste jeg misunder GT5 er Top Gears Test Fucking Track!

Kommentér på:
Gt5

Annonce