{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

mafia 2 WTF {{forumTopicSubject}}

hvad helvede er da det for en slutning??

andre end mig der synes det er en kanon historie med en lorte slutning.. bum.. det som om deres pengebeholdning slap op og de bare satte et punktum og sendte spillet på gaden...

slet ikke lige så godt afslutet som gta 4. men ellers er alt der i bare så meget federe sys jeg..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mafia 2 WTF
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   26. aug 2010 Tak for det, idiot -.-

• #3   26. aug 2010 har jo ikke sagt hvad der sker. det bare min egen personlige mening... smiley

men har ikke hørt om nogen jimmys vendetta i spillet.. så ved ikke lige hvad du mener med det...

men hae spillet det igennem til xbox 360.. så hvis der er ekstra spil tid på ps3 så må du lige melde tilbage når du en gang er kommet igennem det.

• #4   26. aug 2010 Min kæreste sad også og beklagede sig helt vildt over den lorte slutning

• #6   26. aug 2010 vil ikke sige den som sådan er en lorte slutning.. men lige med et.... RULLTEKSTER.... what?? kommer der en part 2 eller hvad sker der? den kan da ikke slutte nu.. nu er det jo aller bedst...

men til jer der er kommet til at læse dette indlæg og bliver sure over det... glæd jer.... og glæd jer til at blive lidt små skuffede smiley

kanont spil smiley

• #7   26. aug 2010 arh fedt nok smiley

men der nu ingen jimmy med i "hoved spillet" så udvidelsen er jo nok noget i stil med de to udvidelser som også kom til gta 4.. dog uden den vilde historie.. i hvert fald ud fra det jeg lige læste der... men skal da klart ha den hentet ned også...

• #9   26. aug 2010 det kan man heller ikke.. men i forhold til fx gta. så er tøjbutikker. bodyshops. bar osv. åbne under de fleste missioner... så man kan jo gøre som man vil.. selv om man er på mission..
    det føles bare aldrig helt så frit som gta..
    men igen. og kan ikke sige det nok.. den historie og den stemning de har skabt. er bare så lækker.. at man virkelig føler man er der..

• #11   26. aug 2010 hehe forstår jeg skam godt..

Kommentér på:
mafia 2 WTF

Annonce