{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Poker online ;)
  • #1   2. jul 2010 www.unibet.com de har sidder selv og spiller der, spiller sit and go de små borde er utrolig nemt af vinde smiley

• #2   3. jul 2010 René : hvor meget for man i oprettelse bonus ? smiley

• #3   3. jul 2010 unibet er et dårligt sted at spille syntes jeg.
    Prøv evt bet24, bwin eller 888

• #4   3. jul 2010 Hold dig væk fra poker

• #5   3. jul 2010 Niwar C: Hvorfor dog det ? det da et hyggeligt spil smiley

• molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #6   3. jul 2010 poker er sku et lorte spil, man starter med at vinde lidt penge, blive bidt af det og derefter taber man alle sine penge igen og igen, lige meget hvor god man syntes man er, taber man altid på de mest latterlige måder

• #7   3. jul 2010 Jeg lagde 150kr ind og fik 75kr i bonus men hvis du finder en bonus kode kan man få mere..

Poker er et lortespil? hmmm okay så går jeg ud fra du enten ikke kan finde ud af spillet eller bare spiller for af miste penge? Ellers spiller du sikkert kun på kontantborde det er jo ikke dem man vinder på..

Og hvorfor er unibet dårligt?
    Pokerstar = Når du spiller har den med mest chip fordel hvis man går all ind mod hinanden INDEN floppet. Min ven spillede der og han tabte med 1 par es hver gang så kontakte han supporten og de sagde af de forstod de ikke for i ifølge deres beringen skulle man vinde 4 ud af 5 gange med et par es.. så prøvede han igen hvor efter han stort set tabte alt hvad han gik ind med, så efter 1 måned kontakte han supporten igen og sagde hvad sker der efter jeg har brokket mig er den da helt galt han får så afvide jamen jeg kan se vi har set et hak ved dig så den fjerne jeg bare lige, og så begyndte han af kunne vinde igen.. :S

Fulltilt - Seriøste spiller, spiller der sammen med en ven, vi har fundet ok med penge der, vi spiller 11$ turnering og vinder som minimum altid 22$ sidste vandt vi 100$ og havede brugt 11$ og igår nat vandt vi 45 og havede spillet 26$, men hvis du spiller med små beløb så er det klar man heller ike vinder så meget....

Unibet -. Har spillet der en uge sådan for af lure spillet og har vundet 150kr

• #8   3. jul 2010 poker er da vildt sjovt at spille online, og ja jeg er kun 16år. men spiller det stadig online og har gjordt i 4 år på 4 forskellige sider med små beløb og har da også fået plus.... største gevinst var efter jeg havde deltaget i freerool hvor man gik videre . vandt så lige 3 i træk med over 500 i hver og endte så med 1500 og mulighed for at vinde en poker tur til australien for 50000kr smiley

• #9   3. jul 2010 Daniel N >> hvor spiller du?

Jeg bruger som skrevet pt. unibet/full tilt og nogle gange pokerstar?

Jeg bruger tit lige nogle rundter på af lure folk hvordan de spiller og tit kan man faktisk hurtig lure om det er nogle der spiller alll in på alt bare for af få puljen eller de gør det for af bluff sig til puljen

• #10   7. jul 2010 ja lige præsic spiller også stille til at starte med, spiller bet24, danbook, titan, bwin, men bruger kun b24 nu her da jeg best kan li deres måde at sætte det op

Kommentér på:
Poker online ;)

Annonce