463 visninger
|
Oprettet:
poker {{forumTopicSubject}}
nogle som kender nogle sider hvor man kan spille poker uden det koster noget og hvor man ik behøves og være +18?
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 221
www.spigo.dk
nov 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
vælg "playmoney".
du skal dog være opmærksom på, at det piller 90% af spændningen af spillet når man hverken spiller om noget og alle er bare donks, konstant all in hehe.
remember hvis du tjener nok play money (flere millioner) så kan du omsætte dem til en slat real penge
nov 2009
det er så ikke sandt. Jeg spillede selv på Full Tilt i sin tid helt fra 16 års alderen. Ja det jo ikk lovligt, men det kun playmoney og alderen vægter kun hvis du rent faktisk indsætter penge og evt. skulle vinde større beløb.
helt enig i man ikke blir god af at spille med play money, men for en ung knøs som gerne vil lære spillet at kende, er det udemærket
nov 2009
Enig man skal tænke sig om, uanset.!
når det så er understreget, så synes jeg det er noget fis at sige, at manden ikke burde oprette sig en konto, selvom han er under 18, da han har udtrykt han ikke vil spille om penge.
Det er alle poker sites politik, at man skal være 18, men når man brænder inde med at man bare vil prøve spillet, så synes jeg også man skal have ret til det, jeg havde det selv sådan.
der er sådan et snævert syn på pokeren i dagens danmark, det en skam
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 577
hvis pokersiden finder ud af det kan de sagsøge dig for dokumentfalsk og det gir fængsel straf... ! du udgiver dig for at være en anden end du er... så det er direkte dumt at overtræde loven på den måde...
Kongen Af Baboom kommer nok med den bedste løsning... Facebook har jo også poker... ?? det er spilfabrikanten Zynga som laver spil til facebook... de har også lavet Poker... og der har du ingen chance for at tabe og der er da stadig lidt spænding i det da du jo gerne vil ha flere ''penge'' end dine kammerater...
men for gud skyld, lad vær med at oprette dig på pokerstars, full tilt poker og alle de andre der nu er... du VIL blive sigtet for dokumentfalsk hvis de finder ud af det... !
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 114 Svar: 226
poker