{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

PS3 - FIFA10 {{forumTopicSubject}}

Jeg har to spørgsmål til FIFA 2010:

1:
Når jeg er igang med et spil dukker der pludselig en firkant op oppe i højre hjørne af skærmen. Deri kan der stå fx. "boldkontrol +3 oplåst" eller "skud +1 oplåst" osv.. Hvad betyder disse? Er det points jeg modtager som jeg så kan dele ud til spillere ude i min menu eller er det point som automatisk blir tildelt den spiller som fx skød på mål da "skud +1" dukkede op i højre hjørne af skærmen?

2:
Da jeg var færdig med en kamp kom der igen en firkant frem oppe i højre hjørne. Deri stod der "Handske egenskab oplåst". Hvad vil det sige?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS3 - FIFA10
  • #1   21. jan 2010 jamen betyder at din pro spiller for højere rang og du låser op for forskellige ting i spillet .

  • #2   21. jan 2010 Det med at jeg oplåser ting er jeg godt klar over at det låser op for forskellige ting men hvor finder jeg de ting og hvordan udnytter jeg dem?

    Jeg spiller ikke Pro.. Bar ganske almindelig "Karriere".


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 75
    #3   21. jan 2010 du skal lave en pro spiller det er ham der for udbytte af de ting du låser op, og de egenskaber du for i løbet af en kamp, evt boldkontrol +3 og videre..

  • #4   21. jan 2010 nej men du skal lave dig en virtual pro spiller.
    Jamen sidder ikke med det men inde under en af dine menuer kan du finde nået som ligner en bog når du går derind , og der kan du bladre igennem for at se hvad du har låst op , når du låser nået op kommer der et billede frem på det sted , og der står så hvis du går hen på billedet hvad du har opnået siden den er blevet låst op , du kan se på de andre hvad du skal gøre for at få dem låst op hvis du går hen påå dem , og mener du kan trykke firkant og se hvor langt du er med at få den oplåst.


  • #5   21. jan 2010 Okay. Men hvad angår det med en virtuel pro spiller så ved jeg ikke om det er det jeg HAR lavet? Jeg lavede en spiller som jeg lavede med udseende, højde osv.. Ham har jeg så tilføjet til mit hold da jeg startede karrieren. Så ved jeg ikke om det er ham i mener?! smiley

    Hvis ja:
    - Er det så kun ham der får udbytte af de der "boldkontrol +3 oplåst" eller "skud +1 oplåst" osv..? For ja, mine andre spillede burde jo også blive bedre jo flere kampe de spiller men det vises måske bar ikke inde i spillet? smiley

    Alt hvad der vises oppe i hjørnet er måske kun henvendt til min spiller som jeg selv har oprettet med udseende osv?


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 75
    #6   21. jan 2010 ja det er kun din spiller, det er en form for karrier for dig selv, spiller du ikk os for at komme på landsholdet og blive fast mand osv...?

  • #7   21. jan 2010 Michael J:
    - Se det kunne jo være fedt.. Er bar slet ikke så meget inde i det endnu.. Ved slet ikke hvilke muligheder der er i spillet smiley

    Oprettede bar spilleren for at have mig selv på holdet smiley smiley


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 75
    #8   21. jan 2010 ja det er en meget fed feature i spillet.. men du skal vist ind og spille pro karrierer før at du kan spille om at komme på landsholdet, tror det er det, det hedder..

  • #9   21. jan 2010 Det hedder Be A pro Season-

Kommentér på:
PS3 - FIFA10

Annonce