{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

WOW 4lvl 80ere + 26000G og meget mere! {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg overvejer at sælge min wow account hvis jeg får det rette bud, på accen er der 26000g! og de er skaffet 100% legalt!
Der er 4 lvl 80ere alle horde med følgende:
En mage med: 24,8k mana og 2518 spellpower, ub fuld epic ofc og normalt flyingmount
345 i ench og 442 i tailor
En tank paladin med: 38k hp og 551 def, fuld epic self, og næsten fuld epic til healing også. normalt flyingmount.
450 i herb, og 430 i alch
En dps shaman med: 3951 ap, fuld epic self, og fuld epic til healing/cast dps har epic flying
340 i skinning
En hunter med: 3831 ap, og mangler 2 epics fra fuld epic. har epic flying
450 i jc, og 450 i mining
En lvl 71 rogue, med epic flyingmount og lidt lvling gear ellers ikk noget.
400 i skinning
En lvl 67 warrior med lidt lvling gear og sådan.
375 i mining
En lvl 70 alliance warrior med fuld epic pvp gear
375 black+mining
En lvl 60 rogue med noget af det bedste epic du har kunnet få lige efter den nye lvl 80 patch kom. Og nogle andre low lvls
BYD!
Og drop nu det der "´det er ulovligt at sælge sin wow acc" osv! for hvsi jeg ikke sælger den så får blizzard ikke den indtjening fra min acc, så kan jeg da lige så godt sælge den og så kan de få pengene fra en anden der gerne vil spille smiley
Men hvis du er intra så skriv en PM med et bud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  WOW 4lvl 80ere + 26000G og meget mere!
  • #1   11. jan 2010 Emil K
    Du kan lave en Anonnce hvis du vil sælge noget
    Udstemme her fra

• #2   11. jan 2010 En annonce herinde? de blir aldrig læst lige godt hva du smider ind, og emner i de her forumer ligger der i så lang tid, så lidt fornyelse går vel nok? smiley

• #3   11. jan 2010 Emil K
    Hvis den ik bliver set gør du det bare ik godt nok og kan skam os være der ingen der gider købe det

Godt være de har ligget der længe men dit skal ik ligge her så har du fået en udstemme får

• #4   11. jan 2010 helt ærligt, at det sker en gang imellem tror jeg nok går, for der ligger forumer herinde der er over et døgn gammelt smiley

• #5   11. jan 2010 Emil K
    Men de andre der gør det for skam os en udstemme så

• #6   11. jan 2010 hvad er en wow acc ?

• #7   11. jan 2010 world of warcraft
    Bruger

• #8   11. jan 2010 Ghost er så sød :I :$ han kommer og putter ved mig i nat har han lovet :I
    hehe ja det er en world of warcraft account smiley og ja det er nu stadig seriøst sys bar lige det var så hyggeligt med jer allesammen her smiley

• #9   11. jan 2010 Emil K
    Jaaaaa det gør jeg da aftalte vi jo lige før =D

• #10   11. jan 2010 Det skal nok blive hyggeligt smiley

• #11   11. jan 2010 Ghost .
    Altid da =D

• #12   11. jan 2010 Men ghost jeg er sikker på sådan noget der lige er noget for dig, tror du ikk du blir nødt til at købe den der? og min hiper motor, og min sx? smiley

• #13   11. jan 2010 Har sku ik pengene =D

• #14   11. jan 2010 nårh okay herre øv, vil ellers gerne af med min hiper motor, den er sgu vild smiley garanterer at din stalker går på hjul uden du river i styret smiley og det er med en sports opsætning, sgu lang tid siden jeg har set en sport trække så godt smiley

• #15   11. jan 2010 Emil K
    TYPHOON =D Men den skal sælges så kan sku ik bruge men vil da gerne havde din Sx =D

• #16   11. jan 2010 Så din tyffe og 12k til mig? smiley så har vi en deal, ku godt bruge en maskine og smide min motor over på smiley du skal tænke på sxen kun har gået 1300km smiley

• #17   11. jan 2010 det er ulovligt at sælge wow acc nogen som hest steder og desuden er den acc intet værd måske 500 eftersom det gear du har tager 2 dage at få nu samt gudet ikke er det store problem at få

• #18   11. jan 2010 Kristian
    Hvis den kun er 500kr værd så er du 50kr værd, ta dig da lige sammen, hvis du fx skal ud og købe de G hvilke er ulovligt i følge alt, så koster de 1000kr? Og du får ikk så mange chars der gratis? Det er jo ikk kun gearet der koster vel? Du skal ha værsgo at se hvor lang tid det vil tage dig at få så mange bare i de lvls, uden gearet? Det vil ta meget lang tid....
    Du er da ikk særlig skarp at høre på?

• #19   11. jan 2010 Kristian, og hvornår har jeg sagt at det er lovligt at sælge den acc? Det er vel i det hele taget det jeg siger jeg ikk gider høre på om det er eller ej, oppe i teksten længere oppe?? For ja det er det, men fortæl mig tror du ærligt ikke at blizzard hellere vil ha at jeg sælge den og at de så blir ved at ha den månedlige indkomst end at jeg helt stopper? For nej det er ikke fordi de taber den tid man bruger på at lvle en op, mange har en acc og så ser de en anden acc og så har de bar to stk i stedet, fordi så er der nogle fordele, hvilke mange aldrig ville spilde tid på hvis de selv skulle lvle en op?

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #22   11. jan 2010 Das Ras! Det er det så du har læst forkert smiley Det står fremført igennem flere trin at det IKKE er tilladt at sælge accounts!!

Who owns an account?

The person named on the account is the account owner.

We do not recognize any transfer of ownership through trade, swap, sale or any other means, and such actions may result in the permanent closure of the account. We can provide only limited assistance to accounts which have lost their original ownership.

We may require ID to verify ownership of an account in some cases, so it is vital that the name used when the account is created is correct as per the Terms of Use. We remind you that you must be a person of majority in your country of residence in order to create an account.

Taget direkte fra deres egen side.. Så det passer ingen steder at man må sælger accounts som man lyster

• #23   11. jan 2010 det tage omkring 22 dage at få 4 level 80 og diverse level 70 så forstår ikke lige hvorfor du syntes det tager lang tid ? har selv 6 styks så ved da hvad jeg snakker om

og det er ulovligt at købe G så den undskyldning kan du ikke gemme dig bag man kan alve 1000 g om dagen NEMT så det er ydelige 26 dage minus det du tjerner mens du levle

så luk røven slet tråden og deaktiver din acc indtil du for lyst igen

og jo de går for 500 kr med det udstyr

• #24   15. jan 2010 Kristian ta da og fis af, så er det fordi du snakker om played time.... og hvis du kan på få en lvl 80 på 5.5 dag så sys jeg helt ærligt du sku slå dig ned og leve af det shit, ta og ta dig sammen din nørd mand, jeg får mere end 500kr skal vi væde? Du er fandeme den dummeste jeg længe har hørt :S 1000g om dagen ja, men ikke 5 dage om en lvl 80 med det gear hahahahaahaha

• #25   15. jan 2010 Hvem gider dog i det hele taget købe sådan en? :S

• #26   15. jan 2010 Emil K

Hvad havde du selv regnet med folk skulle give for det?
    Jeg ville da ikke give mere end det spillet koster fra ny smiley

Kommentér på:
WOW 4lvl 80ere + 26000G og meget mere!

Annonce