{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Call of Duty {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på:
- Call of Duty Modern Warfare
og
- Call of Duty World at War

Jeg skal nemli have fat i et af spillene til min PlayStation3 men jeg søger et spil hvor der er en single player version hvor man klarer missioner og en multiplayer version hvor man logger ind online, joiner et hold og skyder folk på det modsatte hold (Counter Strike stil/gameplay).
Kan man også godt købe og spille Modern Warfare 2 uden at have spillet 1'eren, er der andre krigs spil som vil være bedre end Call of Duty osv..

Nogle der kan hjælpe mig samt forklare mig lidt om spillene og om der overhovedet er forskel.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Call of Duty
  • #1   6. jan 2010 Modern Warfare er nutids spil. WAW er 2. verdenskrig.

    Men køb Modern Warfare 2, hvis du alligevel skal ud og købe. Det er helt klart det værd. Singleplayer delen er nogenlunde. Men online delen er helt kanon.


  • #3   6. jan 2010 Modern warfare 2 kan klart anbefales har næste lige købt det til min det er rigtig fedt lavet . og en rigtig lækker grafik samlignet hvor meget spillet kræver smiley

  • #4   6. jan 2010 Okay og multiplayer delen er som jeg søger? Altså Counter Strike stilen/gameplayet hvor man logger på en server, joiner et af de 2 hold og så ellers bar i krig? Eller hvad er det der gør spillet (multiplayer delen) så godt?

  • #6   6. jan 2010 Haha.. Okay.. Så går jeg ud fra at gameplayet er som jeg ønsker i multiplayer delen?! smiley

  • #7   6. jan 2010 MP delen er fin, men fyldt med cheaters. I går mødte jeg helt holdt af cheater, og det er hver eneste dag jeg møder ca 3-5

  • #8   6. jan 2010 Sønderbæk .-det er match making, dvs du ingen kontrol over hva mappe du vil spille på, dvs du tryker bare på spil, og vælge hva du vil spille fx tdm, domination free 4 all osv. Så finder den selv andre spiller så i kan spille sammen Du skal inv dine venner for at kunne spille sammen med dem på samme hold

  • #9   6. jan 2010 Multiplayer er counter-stike i MEGET udviklet form. Der er mange forskellige former for multiplayer, og det er skide godt.

    WAW tror jeg sq er for kedeligt hvis man ikke "tænder" på gamle krigsspil.


  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 75
    #10   6. jan 2010 Money talks H:

    hvad mener du med snyder, hvad gør de...?


  • #11   6. jan 2010 Altså mutiplayer

    går du ind vælger vilket slaks spil det skal være fx Team Deathmatch så finder den server for dig og vælger et hold for dig ..

    du kan så selv redigere våben nu højere du kommer i level .

    du kan jo også invitere freinds fra steam til spil smiley

    eller selv oprette et spil.

    også spiller man ellers bare . rigtig godt gameplay smiley


  • #12   6. jan 2010 tja om der er cheater har jeg nu ikke oplevet endnu

  • #13   6. jan 2010 nemlig du kan ikke snyde i ps3 versionen smiley

  • #14   6. jan 2010 Okay.. Det lyder som om jeg ikke blir skuffet hvis jeg køber Call of Duty Modern War 2! smiley

    - Tak for hjælpen! smiley


  • #15   6. jan 2010 Der er kun snyd i PC versionen.
    Folk bruger primært aimbot, og render rundt og laver headshots til højre og venstre .. - Har selv oplevet det mange gange. Døde i Highrise af Final kill, og han brugte aimbot så alle kunne se han var en svans smiley



  • #16   6. jan 2010 Som money talks, så er der mange cheaters i PS3 også. Specielt i Free for all. De stiller sig sammen, og så skyder den ene så den anden, så de får killstreak reward. Pisse træls at spille mod sådan nogle tabere.

  • #17   6. jan 2010 Hmm.. Skal man vælge den normale eller "Modern Warfare 2 Hardened Edition" ?! Hvad er forskellen?

  • #18   6. jan 2010 Okay takker.

Kommentér på:
Call of Duty

Annonce