{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Fifa 10 {{forumTopicSubject}}

Kan det passe at spillet selv justere sværhedsgraden inde i en karriere? Spiller en karriere med QPR på prof., men gik fra at vinde 2-1, 3-1 og 2-0 (tabte også stadig kampe, så det var ikke alt for let) til at tabe og spille 0-0 i samtlige kampe.. har chancerne, måske 3-4 friløbere i en kamp, men uanset hvad jeg gør redder målmanden hver gang, eller også skyder min angriber forbi ?! Ved godt det lyder som noget pyller, men bliver fandme sindsyg af at det sker hver eneste kamp .. Har vundet 2 ud af de seneste 10-12 kampe.. Nogen der har oplevet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fifa 10
  • #1   4. dec 2009 Tror ikke selv den justere sværhedsgraden, men jeg oplever faktisk det samme smiley Prøv at variere lidt, få dine mænd med op, og spil på tværs af feltet så målet bliver frit.. så skal du nok score igen smiley

  • #2   4. dec 2009 Jamen de seneste kampe har jeg da os vundet med et enkelt mål, men det har været sådan nogle mål hvor jeg har en friløber, brænder men når at skyde den ind inden målmanden kommer op at stå igen .. Syns det ødelægger det lidt s; Har ikke noget imod at tabe engang i mellem , men nu har jeg spillet 11 uafgjort ud af 24 kampe, hvilket er langt højere end nogen andre i min liga s;

  • #3   4. dec 2009 tror ikke den justere...

    du husker selvfølgelig at skifte ud i dine spillere.. dda energi niveau falder meget hvis de har spillet 2 kampe i streg feks..

    jeg har ikke oplevet det der... har lige vundet en tunering hvos jeg spillede på world class..


  • Kim  L
    Kim L Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 16
    #4   4. dec 2009 Jeg oplevede lidt det samme, men prøvede at variere spillet noget mere, spillede bolden mere rundt også opstod chancerne nemmere smiley
    Ellers tag nogle langskud, det sker de går ind smiley


  • #5   4. dec 2009 Tror du skal ind i instillinger og lave noget om .. kan være at du har lavet noget om så når du skyder så skal du selv rette den mod mål og sådan ngoet fis, og afvleveringer,. alt sådan noget fis smiley

  • #6   4. dec 2009 det jo meningen at det skal være svært at score i det. smiley

    Men som nogen andre siger. Det kan være du har fået stillet på et eller andet så den skyder præcis i den retning du peger.

    Ellers prøv med langskud eller inderside, så plejer de at sidde der. smiley


  • #7   4. dec 2009 Jeps smiley jeg havde også problemer med at finde nettet en tid, tog så en pause ;D og er vendt tilbage og sejre kun ;D

  • #8   5. dec 2009 Har tjekket indstillingerne smiley og der var ikke lavet noget om .. Og ja, husker at skifte spillerne ud osv, og nej , ved godt det ikke skal være let at score .. har heller ikke noget imod at det er svært at score, men kan jo mærke at der er sket en forskel, for før kunne jeg godt score på en friløber, men nu skyder de ved siden af mål for det meste .. s;

  • #9   5. dec 2009 daniel.. Bare skyd med indersiden når du løber på mål.. Et træk til den ene siden og et hurtigt tryk på skydeknappen samt r1

  • #10   5. dec 2009 Har jeg os prøvet masser af gange, Lasse .. Men enten laver målmanden en fuldstændig latterlig vandvittig redning, eller os triller bolden lige forbi stolpen .. Men må vel bare prøve noget mere smiley Kan være mine angribere skulle på pension snart ..

  • #11   6. dec 2009 daniel.. hehe.. ja det kan være det er det de skal.

    Men du finder sikkert en løsning på det. smiley


Kommentér på:
Fifa 10

Annonce