{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

hardball gevær? :) eller lign,. {{forumTopicSubject}}

ja, mig og min lillebror bestemte os igår for at vi vil købe 2 helt ens gevær, og så finde ud af hvem er der er bedst smiley

det er kun for sjov spil, så de skal ikk være for dyre smiley

nogen idér ? gerne link.

og hva vil være sjovest / bedst smiley

gas?
el?
luft?

de skal være billig men os bare lidt værd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hardball gevær? :) eller lign,.
  • #1   2. jun 2009 Gas! Hvis det er pistol. El For lidt store. Snipre Gas!

• #2   2. jun 2009 jamen gas pistoler, skal de ikk fyldes konstant ? smiley

min lillebror er 12, og ikk nødvendig at de slår ham ihjel smiley

• #3   2. jun 2009 køb 2 billige el gevære.

• #4   2. jun 2009 hvor finder man sådan nogen henne smiley det ikk lige min hobby, så ved ikk hvor de er billige smiley

• #5   2. jun 2009 de bare ikk så billig smiley

• #6   2. jun 2009 Hvis din lillebror er 12, så slå idéen ud af hovedet og tag den op igen.
    I mellemtiden kan du købe dig en CA M15A4 sportline og øve dig.
    Men drop idéen indtil han er gammel nok.

• #7   2. jun 2009 ork han er meget stor af sin alder lige så stor som jeg selv, og vi skal selvfølgelig bruge masker os det, så ingen alarm der smiley

• Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 59
    #8   2. jun 2009 (link fjernet)
    her er nogle billige nogle

• #9   2. jun 2009 Og i spiller vel også på politigodkendt område og med forsikring og hele svineriet ikke?
    Der er også drenge på 15 år der mener at de sagtens kan klare det, men man venter stadig til det er lovligt. Gør i os også den tjeneste, så er i meget søde, og så skal jeg gerne sætte jer op på lige hvad i måtte ønske (I Jylland altså).

• #10   2. jun 2009 taak smiley det var da nogle bedre priser smiley er 50-60 m/s meget?

• #11   2. jun 2009 Søren A

Billige, men det værste gang lort du kan købe. Hvis du overhovedet skal kunne skyde med de våben der skal du bruge 0,12g kugler, og så flyver kuglen nok 8 meter ud og flyver så i vilkårlig retning. Det er ingenting værd.

Hvor mange penge har i tænkt jer at ofre på det? Selvom det er for sjov?

• Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 59
    #12   2. jun 2009 Hehe, det sku jo være billigt. Man få hvad man betaler for. Jeg sagde ikke noget om at de var gode eller noget

• #13   2. jun 2009 jamen tænker max 400pr gevær, og hvis det ikk kan lade sig gøre og få noget sjov ud af det, så dropper vi det smiley

hmm vores farfar, har ejen skov, måske ikk politigokendt, men er dog lukket for uvedkommene smiley

• #14   2. jun 2009 Nå ja, det er jo rigtigt nok.

Men han har jo også efterspurgt noget der var billigt men bare lidt værd.

• #15   2. jun 2009 400 pr gevær?
    Skyd den idé ud af hovedet nu.
    Hvis du skal have noget der er noget værd til billige penge, så kan min import ikke engang redde noget hjem til sølle 400 pr gøb.

Hva med masker? For at få noget ordentligt der skal i ofre omkring 500 pr maske?
    Det er i vel heller ikke friske på....

• #16   2. jun 2009 ej så bliver det sku desværre lidt for dyrt,

men er din mening ud fra at du skyder med gevær til 4000kr og op efter?

så kan jeg godt forstår du ikk sys 400kr er meget, men for en efter middags sjov og ballade, vil jeg ikk gi mere, da vi bare skal lege lidt,

måske nogle bedre pistoler ? til omkring 400kr?

• #17   2. jun 2009 igen det er ikk en hobby, ren og skær sjov,

man køber jo heller ikk en rally bil til 100tusind for at køre markræs smiley

skal slet ikk være proff, bare sjov

• #18   2. jun 2009 Idé: Tag ud til en bane og LEJ udstyret - når det bare er for sjov og i skal prøve. Det kan gøres for 200 pr. mand og så er ALT klart (dyreste tilfælde).

Men igen: Minimum 16 år med forældre-tilladelse.

• #19   2. jun 2009 kan ikk se dit link ? smiley

kugler skal vi bare have et par tusind af, og masker kan vi evt låne af en ven smiley

• #20   2. jun 2009 smiley det er nogle gode priser smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 617
    #21   2. jun 2009 http://hardballshoppen.dk/product_info.php?cPath=683_34_877&products_id=8831&osCsid=2mbstu3iirp2kfdnjdg07bf2j5 http://hardballshoppen.dk/index.php?cPath=683_85_18&osCsid=2mbstu3iirp2kfdnjdg07bf2j5 så kan du bare vælge en pistol der passer i prisen de briller der er godt nok dyre man kan også købe nogen af de billige og du kan også købe sikkerheds briller i byggemarkeder men uanset hvilke briller du køber så test dem først på 1 meters afstand om de kan holde hvis de kan så er det bare at gå igang

• Søren  S
    Søren S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 3
    #22   2. jun 2009 http://www.handelshuset.synonym.dk/

her er der lidt af det hele, båbe mange billige og så de dyrere

Tjek det ud smiley

• #23   2. jun 2009 Simon L : GODT NOK!?
    Ja hvis du ikke er særlig glad for dine øjne, så er alt sku da godt nok. Man skal sku ikke gå på kompromis med sikkerheden indenfor nogle områder - det er da det værste at sige. Man skal aldrig råde nogen til at gå på kompromis når det gælder personlig sikkerhed. De briller du linker til er ikke spor sikre. Så hellere købe en FullFace.

Angående indlæg 1: Elgevær ville være sjovest for dig.

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 39
    #24   2. jun 2009 Hmm.. 400,- pr gun, er sler ikke nok, til at i kan rende rundt og have det sjovt... du skal op i en 16-1700,- pr, gun, for at få noget sports-line, der er til at holde ud at spille med..

Hvad angår masker... MAN GÅR IKKE PÅ KOMPROMIS MED SIKKERHED!!!!

Køb nu nogle ordentlige masker.. plastik-briller og netmasker, er ikke en sk.. værd.. alene på masker skal i bruge en 5-700 kr. stk. for at få noget ordentligt.

Hvad angår spillesteder, så er det ligegyldigt, om i spiller i en privat skov, eller hjemme i baghaven.. Hvis der kommer en person ind, der kommer til skade, og i ikke har en 3. parts ulykkesforsikring, er det jer der hænger på evt. erstatningskrav, og selv om det er en privat skov, SKAL den være godkendt af politiet.

Hvis politiet dukker op, og der ikke foreligger godkendelse, vil i blive anklaget for ulovlig våbenbesiddelse mv. og din bror skal MINIMUM være 16 år, og have en underskrevet forældre tilladelse for at overhovedet spille hardball, og så må han ikke selv fragte sit hardball-våben rundt på offentlig vej, det skal være en person på 18+ der gør det.

Envidere skal det opbevares i en dertil indrettet kuffert / taske under transporten, da man ellers kan få bøde for at fragte våbnet uforsvarligt.

PS.

Lad nu være med at bryde loven inden for hardball, der er rigtig mange folk der går seriøst op i sporten / hobbyen, og hver gang nogen bryder loven, ødelægger de en masse for dem der virkelig arbejder på at få lovlige baner mv. op at køre.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 617
    #25   2. jun 2009 det er jo ikke hele hoved han behøver at beskytte vel bare hans øjne og hvorfor tror du at jeg skriver at han skal skyde på dem fra 1 meters afstand først inden han skal bruge dem jeg har spillet med briller mange gange og der er ikke sket noget så lang tid brillerne sidder hvor de skal er de sku gode nok men det gør selvfølgelig ondt at blive skudt på læber,øre og næse og sådan men hvis de sidder som de skal er de fine nok og hvis de holder til at blive skudt på

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 39
    #26   2. jun 2009 Googles KAN være gode nok, såfremt man køber nogle ordentlige (og så koster de igen en 5-700 kr...), men hvad så med tænderne, de er jo ikke beskyttet.

• #27   2. jun 2009 Plus de briller der ikke sidder ordentlig fast - man kan stadig være uheldig at der kommer et skud fra siden. DET ER SET FØR!
    Så medmindre man er en erfaren spiller, eller bare en der er ligeglad, så køb Fullface

Kommentér på:
hardball gevær? :) eller lign,.

Annonce