{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Test Drive Unlimited.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa:) .. kan ikk trække Test drive unlimited .. men efter mit systen burde jeg kunne :S har en 1.6 gherz dual core . 2 gb ram. 256 mb grafiK ?
nogen der ved om det fordi jeg skal ændre noget ? den lagger lige meget om den står på laveste eller højeste grafik..?

Hjælp mig takker smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Test Drive Unlimited..
  • #1   18. maj 2009 Jeg har samme problem med crysis efter jeg har fået vista - og kører med 2,0 Core 2 Duo, 2 gb ram, GeForce 8600GS 256mb. Og jeg kunne godt køre det på min gamle med 1,6 Turion 64 x2, 1 gb ram og GeForce 7600...

Har prøvet alt muligt, men tror simpelthen det er vista der er problemet...

Lytter lige med...

• #2   18. maj 2009 2gb ram er ikke nok i vista, ved ikke om du har vista Michael D, men Daniel du skal have 1gb oveni i din maskine. derudover er 256MB RAM i grafisk hukommelse ingenting i dag.... specielt til crysis, men det kan trække TDU uden problemer

• #3   18. maj 2009 min cpu er det ikk min processor ?
    jamen jo har 2 gb ram ?:S og vista
    og jeg har et ati radeon xpress1300 gfx:S men altså kan jeg klare mig udelukkende med flere ram eller skal jeg ha ny gfx

• #4   18. maj 2009 Hov Ati radeon xpress1300M hedder den smiley

• #5   18. maj 2009 vista er synderen. Flere ram burde klare det, grafikkortet er dog ikke det bedste af slagsen

• #6   18. maj 2009 det rigtig men altså skal jeg så både skifte grafik og ram eller er ram bare fint ? :S

Kommentér på:
Test Drive Unlimited..

Annonce