{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Emil D
Emil D
Tilmeldt:
18. sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Udvekslingsstudent, USA, 09-10, Hjælp? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder, skal jeg til USA om et halvt år som udvekslingsstudent. Jeg rejser med rotary.

Ville i den sammenhæng, høre om der er nogen der tidligere har været på udveksling, som kan give et par gode fif, fortælle hvad de oplevede eller fortælle lidt om rotary, både positive og negative ting. smiley

Hvad kan jeg forvente, hvad skal jeg være opmærksom på? Evt. sport derovre? American football er jo et oplagt valg, men spiller selv meget fodbold herhjemme så ved ikke om jeg skal bygge videre på det derovre? Jeg har hørt at de slet ikke er på nivau med danske fodboldspillere, så tror jeg evt. ville kunne komme på High School holdet.

Jeg ved endnu ikke hvor i USA, jeg skal hen, men regner med snart at vide det. smiley

Mvh. Emil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udvekslingsstudent, USA, 09-10, Hjælp?
  • Emil D
    Emil D Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #1   8. jan 2009 Ja, det er klart. Men det kommer jo også an på om du kommer til at gå på en kæmpe high school med 3000 studerende, eller på en lille hvor der måske går 4-500 studerende. smiley

    Men vil da prøve så meget som muligt, det kan kun blive positivt. Håber jeg smiley


Kommentér på:
Udvekslingsstudent, USA, 09-10, Hjælp?

Annonce