{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Bendix G
Bendix G
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17

Rødhåret til sydspanien en uge!? {{forumTopicSubject}}

Ja mig og min kæreste skal til sydspanien en uge her til sommer, og det er så sådan at hun er rødhåret. Altså har hun svært ved at få farve, og hun bliver meget let solskoldet.

Har i nogle tips, og eventuelt kan anbefale en god solcreme til hende, så jeg undgår at hun ska ligge derhjemme hver dag!?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rødhåret til sydspanien en uge!?
  • Bendix G
    Bendix G Tilmeldt:
    maj 2007

#1   5. jun 2007 Hmm okay. så det er noget faktor 60 jeg skal have fundet til hende?

• #2   5. jun 2007 jeg er rødhåret (dog ikk så kraftigt)

jeg begyndte bare at gå i solarie og nu kan jeg nemt tåle solen ;D og får mega nemt farve

• Bendix G
    Bendix G Tilmeldt:
    maj 2007

#3   5. jun 2007 Blå tube solcreme til børn.
    Blå solcreme fra nivea ..

Det vil jeg kigge på smiley

• bamicoma *
    bamicoma * Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 47
    #4   5. jun 2007 måske det ville være en ide at tage lidt sol herhjemme inden rejsen.. så huden er bare lidt hærdet

• #5   5. jun 2007 jeg kan kun anbefale masser af solcreme (og en god kvalitet)...det er mega træls at blive brændt af i løbet af en dag. Har selv prøvet det i søndags til dhb og nu har jeg en 2.grads forbrænding på panden og nakken... Og jeg plejer normalt at kunne tåle solen...SÅ SPAR IKKE MED SOLCREME..

• #6   5. jun 2007 Tag sol inden i skal afsted og så smut ned i matas eller apoteket de kan helt sikker hjælpe hende

• #7   5. jun 2007 men en faktor 30 bruger man til spædbørn og faktor 25 til lidt større børn.. så en faktor 20-25 vil jeg mene

• #8   5. jun 2007 Køb solcream når i kommer frem, virker ofte bedre og er "meget" billigere;-)
    Spis kosttilskud Beta-karoten, beskytter mod solens uv, ved at opbygge lidt farve indefra...
    Og start med lidt sol/solarie hjemmefra, så man er tilvennet....
    Ellers er løsningen vel en stor bollehat og lange bukser og langærmet skjorte:D

Kommentér på:
Rødhåret til sydspanien en uge!?

Annonce