{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Råd omkring road trip i Usa? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg vil utrolig gerne en tur til usa, og se det meste. Derfor har jeg valgt at det bliver en road trip. Er der nogle som selv har prøvet det, og kan hjælpe mig med hjemmesider osv. til at finde ud af hvor meget det koster osv. vil jeg blive meget glad.

Hilsen Jesper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd omkring road trip i Usa?
  • #1   5. sep 2008 Se det meste? Så skal du vidst have nogle måneder til rådighed.

Den billigste måde er naturligvis at ligge en rute hjemme fra, leje en bil, og så booke sig ind på hoteller i det område.

Selv om usa er noget billigere end Danmark både hvad billeje angår og hoteller, løber det alligevel op

• #2   5. sep 2008 Man kan også bo ved forskellige familier. Kender jeg nogle der har gjort. Der er mange muligheder.

• Anette P
    Anette P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 18
    #3   5. sep 2008 Hejsa! Min søn har lige været i USA-Miami -Florida i 14 dage. Han boede på Hostels-det er hvor du kan vælge,at bo alene eller med andre.Der er så ikke inkl.mad.Mad og lign. løber hurtigt op-på de 14 dage vores søn var afsted-kostede ca.20.000kr.Men han har også fået en kæmpe en-på opleveren..

Kommentér på:
Råd omkring road trip i Usa?

Annonce