1.412 visninger
|
Oprettet:
Sunny Beach !!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Hello there BB...
Jeg skal snart til Sunny beach
Men nogle der der været der fær og ved hvad priser ca er dernede ?
Feks hvad koster en livet vand ?
en cola ?
at stå på vandski ?
en luder ?
osv....
og gerne opgivet i lokal mønt.
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 21
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
Ludere ik vi dog ikke til, men vi fik at vide de ku fåes for 40-50 leva, men jeg vil da stærkt fraråde det, politiet dernede er total korrupt og så går amok hvis de nakker jer:P og da vi sku køre vandscooter mener jeg vi gav 40 Leva.... "omvendt" bungiejump, eller hva det hedder gav vi vidst også 40 leva for.. sååe det er ikke så dyrt igen
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Gade luderne tager omkring det samme, men tilgengæld ligner de pis.
Jeg blev taget i og pisse i offentligheden da jeg var dernede, det kostede 20 leva, som røg direkte i betjentens lomme. Så du kan stort set betale dig ud af alt dernede.
Øl og sprut koster ikk ret meget, og endnu mindre hvis det er deres egne mærker. Men hold styr på hvor meget du køber:) Selvom det er billigt, løber det alligevel op, da man bare køber og køber.
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
blev også nuppet i at psse i offentliigheden, der kom de løbende med knytteede næver og truede mig og sagde jeg sku give dem min tlf og penge, havde 40 leva på mig som de så tog og puttede direkte i lommen, og efter der ville de have mere, så de tog min tlf men den gav de mig tilbage igen, (ved ikke hvorfor) så sku de gå med mig tilbage på hotellet hvor jeg havde flere penge, tror de fik godt 100 leva i alt, før de lod mig gå, og det var med trusler og knyttede næver hele vejen til hottelet!
Sunny Beach !!!!!!!!!!!!!