{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.149 visninger | Oprettet:

Skiferie i påsken, hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Er i gang med at kigge efter en påskeferie/skiferie. Jeg har aldrig bestilt sådan en rejse før, men er da med så langt, at jeg ved det er vigtigt der er sne smiley Derudover, som studerende, skal det jo heller ikke være røv dyrt, og gerne syd på.

Der skulle vel ikke være nogle gode forslag til destinationer man kunne tage hen så sent? smiley Det skal vel helst være højt oppe. Hvad kan i anbefale? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skiferie i påsken, hvor?
  • #1   12. okt 2013 Hovden, Godt nok i Norge men alligevel

  • #2   12. okt 2013 Hvis det ikke skal være røvdyrt, så skal du helt sikkert holde dig fra Frankrig. Sölden i Østrig er måske det bedste sted EVER! Ellers er Italien heller ikke dårligt.

  • #3   12. okt 2013 Hmm Sölden - er det et højt sted så man kan stå ordentligt der til påske?

  • #4   13. okt 2013 Alt er jo relativt, når du snakker om højde og sværhedsgrad, men nu er det min overbo, som altid anbefaler det sted. Og han har været rigtig mange steder, eftersom han rejser 2-3 gange om året på skiferie, men altid nævner han Sölden som værende det bedste sted baseret på: Pister, mad, afterski, overnatningsmuligheder og pris

    Men der er massere af film fra Sölden på Youtube og links på nettet. Så kan du jo selv tjekke det ud.



  • Malene N
    Malene N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #5   14. okt 2013 Hej Jacob,

    Som hovedregel kan man jo aldrig spå om vejret, men gå efter de højere beliggende steder, så burde du kunne være nogenlunde sikret. Og her er Sölden rigtig nok imellem smiley Jeg har selv været der i påsken, og det var rigtig godt. Der lå påsken dog lidt tidligere, end den ligger i år.


Kommentér på:
Skiferie i påsken, hvor?

Annonce