{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Rejsekortet - Kan det virkelig være rigtigt? {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige afsted igår med 5A ind til byen. Jeg tjekkede ind på bussen, og tjekkede ud igen da jeg stod af.
Jeg var så ovre og købe noget, og det tog overhovedet ikke så lang tid som jeg havde regnet med, kun 15 minutter.
Jeg går så tilbage til busstoppestedet for at tage 5A hjem igen, og tænker, heey! Man må vel kunne køre på samme "klip" inden for en time, så jeg tjekker ind igen, og regner med at den vil tælle som jeg stadig har købt zonerne de næste 45 minutter.

Da jeg så står af igen, tager den igen penge for rejsen?
WHY? Det da mærkeligt?
Det blev dobbelt så dyrt som klippekortet at lave den rejse?!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejsekortet - Kan det virkelig være rigtigt?
  • #1   15. jun 2013 Ja det er nemlig det der er så latterligt med rejsekortet! Det problem har også været oppe i medierne. Der var nemlig også en farmor som kunne køre på et klip frem og tilbage når hun skulle hente sine børnebørn i børnehave osv. men det kunne/kan hun jo heller ikke nu, pga. deres lortesystem (for at sige det ligeud) -.-

  • #2   15. jun 2013 åh gud altså!
    Så må man jo bare lade være med at tjekke ud, men så skal man altså nå tilbage inden de 2 timer, så man ikke bliver bonget for 50 kr


  • #5   15. jun 2013 Det er ikke et gennemtænkt system, man jo i princippet rejse til Århus for en 50'er

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #6   15. jun 2013 Du skulle ikke ha' tjekket ud. Derimod skulle du tjekke ind igen når du tog bussen igen. Så du "forlænger" rejsen og så først ha' tjekket ud til sidst.

    Det virker men ja, det er noget kringlet.


  • #7   15. jun 2013 P:L ja det var selvfølgelig en mulighed, hvis jeg VIDSTE jeg kunne nå det. Anede jo ikke at jeg allerede ville være færdig efter 15 min.

Kommentér på:
Rejsekortet - Kan det virkelig være rigtigt?

Annonce