{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.955 visninger | Oprettet:

Søger rejse ven/veninde {{forumTopicSubject}}

Hey alle der ude, jeg står og gerne vil ud at rejse og opleve en masse. Men syntes det kunne være lidt sjovere at have en med.

Jeg har ikke nogen begrænset tid og jeg forventer at rejse minimum 6 måneder. Om det bliver et eller flere steder ved jeg ikke.

Det er områder som Spanien newzealand osv jeg er frisk på, man skal jo kunne nyde det gode vejr.

Jeg er en frisk gut på 23 år, så hvis det kunne have interesse syntes jeg du skal skrive en PB. Så kan vi tage resten der i.

Der er ikke store krav til din økonomi da alle ophold bliver hos familier hvor vi for kost og Logi, ved at arbejde lidt for dem.


Mvh Niclas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger rejse ven/veninde
  • #1   5. apr 2013 Samme spørgsmål her... Er det i år du vil afsted?

  • #2   5. apr 2013 Ahh sorry, glemte jeg helt. Har ikke en præcis dato men ja det er i år, tænker lidt det bliver efter sommerferien så man lige kan tage sommeren med her i Danmark. Men er åben for alle datoer så længe det er i år.

    Mvh Niclas


  • #3   5. apr 2013 Det kunne ellers være spændende, men jeg har allerede udfordrende planer for resten af dette år.
    Men hvordan foregår dét med at bo hos familier rundt omkring? Er det folk du selv kender, eller findes der et sted på nettet hvor man kan finde oplysninger om sådanne familier/steder? smiley


  • #4   5. apr 2013 Jeg ved ikke hvordan det er udover hvad de beskriver men jeg faldt over hjemmesiden helpx.net som jeg har tænkt mig at bruge til mine oplevelser smiley

  • #5   5. apr 2013 Jeg vil også ud og rejse. I mit tilfælde bliver det bare 1 år og det bliver først om 4-6 år. Der skal jeg besøge 4 forskellige lande regner jeg med, og i hvert land skal jeg opholde mig i 3 måneder.

    Et sted i Asien.
    Et sted i USA.
    I Australien.
    Og et fjerde land er endnu ikke fundet, men der er jo også rigelig med tid til det. Du skulle nok have været ude noget før hvis du søgte nogle at rejse med. Ellers er der jo hjemmesider hvor der er mange andre der søger rejsekammerat.


  • #7   5. apr 2013 Er frisk på alle steder bare vejret er godt, syntes jeg er i ok tid ude, som sagt har ikke en præcis dag at rejse på. Ved ikke hvor stor chance er her inden at finde en men kunne da være smiley

    Ellers er planen at rejse alene hvis jeg ikke finder nogen.


  • #8   5. apr 2013 Super initiativ, leder selv efter en eller flere personer man kunne tage ud og rejse og opleve en masse med - Der er bare lidt mere ved at ha' en person at dele oplevelserne med smiley

    Jeg vil foreslå dig at gå ind på Backpackerplanet.dk - Djoin.dk
    Disse to hjemmesider henvender sig primært til folk som mangler en rejsepartner.


  • #9   5. apr 2013 Super rene vil jeg tjekke ud har pt kun været inden på findrejsepartner.dk
    Hvor går dine rejser hen?

    Hvis jeg ikke finder nogen tror jeg planen er at finde et sted i Spanien jeg kan blive på ubegrænset tid og så lære spansk smiley


  • #10   5. apr 2013 Har faktisk aldrig set den ' findrejsepartner.dk ' smiley Tak for den!
    Jamen jeg er næsten lige kommet hjem fra rundrejse i Indonesien, og overvejer her senere på året, enten at tage til USA eller måske noget australien/NZ - eventuelt noget frivilligt arbejde et par mdr.
    Har intet fastlagt - - Dog har jeg ingen intentioner om at gå fra familie til familie for at få kost og logi, så lige på det punkt er vores plan forskellig =)


  • #11   7. apr 2013 Skriver lige en pb så kan vi snakke nærmere smiley

Kommentér på:
Søger rejse ven/veninde

Annonce