{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Marcus B
Marcus B
Tilmeldt:
21. jun 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

Billig men godt hotel i KBH {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Jeg går med tanken om at invitere kæresten en tur til København med en enkelt overnatning, på et fint/lækkert men også lidt prisvenligt hotel, da jeg er 18 og studerende, og pengene ikke hænger på træerne. Kender I et hotel der kunne matche mine to krav? Og hvad ville være den billigste løsning for at komme fra Århus til KBH?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig men godt hotel i KBH
  • Bob
    Bob Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 27
    #1   9. jan 2013 Jeg har en masse venner der benytter http://www.bellaskycomwell.dk/ til et lille hyggeligt spring væk fra hverdagen, selvom det er tæt på hvor jeg bor.

    Eventuelt kan du jo ''flotte dig'' og spare sammen i en måned ekstra og så give hende noget spa-hygge den ene dag, en hyggelig tur ind til Kbh om aftenen (der går metro under 100 meter fra døren ind til centrum) med en middag og så kunne i dagen efter om formiddagen tage ind og kigge lidt inde i byen.

    Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men vil da tro at det kan holdes på et fornuftigt plan?


  • #2   9. jan 2013 Jeg bruger altid http://www.cabinn.com/english/kbh/metro/metro.html

    når jeg har været til koncert i kbh. ligger lige ved både metro og s-tog. 2 min fra centrum og 2 min fra lufthavn. Og så er det billigt. med fin morgenmad til prisen smiley


  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #3   9. jan 2013 Kan tale positivt om Copenhagen Island og Skt. Petri. Førstnævnte er ind i mellem til at komme i nærheden af til en god pris og skt. Petri kører også kampagner.
    Gør dog op med dig selv om du bare skal sove på dit hotel eller også bruge det i dagtimerne. Skal du blot have en seng, så bare find noget billigt, billigt noget! smiley


  • Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #4   9. jan 2013 Da min kæreste inviterede mig på kærestetur i Kbh bestilte vi Juniorsuite på "the Square" Super fint hotel, til en fin pris. Ligger på Rådhuspladsen, så det var dejlig centralt.

  • #5   9. jan 2013 Min kæreste og jeg har nu været i Kbh. nogle gange det sidste halve år, og hver gang har vi boet på STAY på bryggen, og kan kun anbefale det smiley Virkelig virkelig lækkert hotel, lidt dyre end mange andre hoteller i Kbh. men det er virkeligt et fedt hotel.

    Vi har både boet i deres Copenhagen Loft som er et af deres billigeste værelser. Dette er i fed New Yorker stil, og med alt hvad du kan bruge fordelt på 100 m2.

    Så har vi også boet i deres Penthouse som er del mere minimalistisk på 130 m2.

    Og det sidste af deres værelser som vi har boet på, er deres Atelier XL på 135 m2. Dette er en mellem ting mellem Copenhagen Loft og Penthousen, og efter vores mening den fedeste af dem vi har prøvet der over, og helt klart alle pengene værd smiley

    Men prøv at tage et kig på deres hjemmeside, kan ihvertfald kun anbefale dem og servicen og personalet er helt i top smiley

    http://staycopenhagen.dk/


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 911
    #6   9. jan 2013 Forstå ikke lige man gider at tage på hotel i samme land man bor i ? Hvad er forskellen på århus, og københavn?

  • #7   9. jan 2013 Øøøøøøhh hvad er der galt med eks. BERLIN ?? En weekend hertil er billigere end Kbh. Og BERLIN har faktisk noget at byde på...

    London......det er billigt at flyve.....

    Stockholm .............



Kommentér på:
Billig men godt hotel i KBH

Annonce