{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Marcus B
Marcus B
Tilmeldt:
21. jun 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

Billig men godt hotel i KBH {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Jeg går med tanken om at invitere kæresten en tur til København med en enkelt overnatning, på et fint/lækkert men også lidt prisvenligt hotel, da jeg er 18 og studerende, og pengene ikke hænger på træerne. Kender I et hotel der kunne matche mine to krav? Og hvad ville være den billigste løsning for at komme fra Århus til KBH?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig men godt hotel i KBH
  • Bob
    Bob Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 27
    #1   9. jan 2013 Jeg har en masse venner der benytter http://www.bellaskycomwell.dk/ til et lille hyggeligt spring væk fra hverdagen, selvom det er tæt på hvor jeg bor.

    Eventuelt kan du jo ''flotte dig'' og spare sammen i en måned ekstra og så give hende noget spa-hygge den ene dag, en hyggelig tur ind til Kbh om aftenen (der går metro under 100 meter fra døren ind til centrum) med en middag og så kunne i dagen efter om formiddagen tage ind og kigge lidt inde i byen.

    Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men vil da tro at det kan holdes på et fornuftigt plan?


  • #2   9. jan 2013 Jeg bruger altid http://www.cabinn.com/english/kbh/metro/metro.html

    når jeg har været til koncert i kbh. ligger lige ved både metro og s-tog. 2 min fra centrum og 2 min fra lufthavn. Og så er det billigt. med fin morgenmad til prisen smiley


  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #3   9. jan 2013 Kan tale positivt om Copenhagen Island og Skt. Petri. Førstnævnte er ind i mellem til at komme i nærheden af til en god pris og skt. Petri kører også kampagner.