{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skiferie?!
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   25. nov 2012 Val T, St. Anton, Ischgl, Bad Gastein. Det var blot lidt af dem. Afterski er fedest i Østrig men nattelivet topper nok i Val T.

Jeg tager selv til Val T i uge 5. Det er et kæmpe område og der er fuld smadder på om natten.

• #2   25. nov 2012 zell am zee i østrig har det hele og det fedeste natte liv ..

i år er dersværre ikke råd til det så må nøjes med en tur til trysil i norge har aldrig været men der sku forhåbentligt gerne ske lidt om natten.. smiley

feb 2010

#3   25. nov 2012 Kenny - der sker stort set intet nordpå i forhold til sydpå. Det er lidt ærgeligt.
    Da jeg var på Idre fjäll for nogle år siden var der LIDT afterski kl 16-18 med noget underholdning og øl osv. men derefter var det bare slut og så hjem.

• #4   25. nov 2012 Har været i Val T før og ville gerne igen, men alt der er tilbage er bare så dyrt!
    har i nogle gode steder i køber skirejser på?
    var i zell am zee sidste år,tror lidt vi var et kedeligt sted for gang i den var der sgu ikk! smiley

feb 2010

#5   25. nov 2012 Hvis du syntes Val T er dyrt, så skal du nok ikke kigge på Ischgl eller St. Anton. Det er 2000,- kr dyrer pr. hoved smiley

Vi tager afsted for 5500 inkl fly billet retur. Det er i lejlighed og med liftkort til alle 3 bjerge.

• #6   25. nov 2012 ja det må i have være for jeg skal 100% tilbage dertil samme sted det er helt sikkert aldrig har jeg oplevet så meget gang i den ! men ja sydpå er bare dyrere men også meget federe..!

• #7   25. nov 2012 P: L :Hvor har du bestilt den skirejse?! smiley
    ja ved godt det er dyrere men syntes at 45.000 for 6 personer i val t er lige i overkanten smiley

feb 2010

#8   25. nov 2012 Mange rejseselskaber har stadig en del billige tilbage. Tjek bl.a. Nortlander.
    Sidder og kigger på en lejlighed nu til 3500 for 7 dage inkl. liftkort (uden transport)

• #9   25. nov 2012 du må gerne smide et link, så er det bare mig der er en kegle til at finde det!

• #10   25. nov 2012 forresten det er i uge 7!

feb 2010

#11   25. nov 2012 Ah, uge 7 det ændre jo en del på det.
    Her er dog noget til lidt over 4000,- pr. person
    http://www.nortlander.dk/frankrig/valthorens/le-cheval-blanc/

• #12   25. nov 2012 ja det er jo det!
    ah okay tak!

Kommentér på:
Skiferie?!

Annonce