BILLIG SKIFERIE FOR UNGE! {{forumTopicSubject}}
Hej BB
Vi er nogle gutter fra klassen der godt kunne tænke os en skiferie i påskeferien (uge 13 2013)
Vi vil meget gerne have den billig som muligt, og med ½-pension.
Vi har igennem vores skole fået tilbudt en skiferie til Tignes i Frankrig som lyder på følgende:
[[Prisen pr. person: 3.695,- inklusiv:
• Ophold i veludstyret lejligheder (4-8 personer)
• 6 dages liftkort til hele Tignes området
• Guideservice
• Egne busser tur/retur
Hvis man kører selv opnår man en rabat på -900kr. pr. person.]]
Tror i man kan finde noget billigere og evt. bedre. Vi vil egentlig helst til østrig og køre selv. Så hvis nogen af jer har nogle bud på det, eller ideer eller forslag til hvad i tror vil være smartest så skriv endelig!
På forhånd mange tak!
okt 2012
Følger: 1 Svar: 1
Www.allfashion.dk
Jens
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 79
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 454
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
http://www.friferie.dk/
okt 2012
Følger: 1 Svar: 2
Mit navn er Uffe Kjær. Iværksætter & Indehaver af [url=(link fjernet) En lille niche butik som sælger en " skimaske " 3 farver. til all round vinter brug. Som aktiv løber året rund kender jeg alt til at kæmpe med vind og vejret når vinteren besætter danmark. Jeg skriver til alle jer i denne forum da jeg klart mener min vare kan have interesse for alle jer.
Masken til all round vinter brug lavet at neopren, med ventilation. Så dug og udånding ikke bliver til gene. Masken er one size. Yderst behaglig at have på, og giver maksimal varme og beskyttelse til dit ansigt imod den kold vind. For go orden skyld er varen ny og i uåbnet emballage.
Jeg vil gerne undskylde hvis dette bliver betragtet som spam, unden for den korrekte kategori i dette forum, eller andet. Dette er ikke min hensigt. Vil blot bare gerne lave lidt reklame for min meget lille virksomhed – For jeg mener helt sikker at masken er til gavn for mange.
Mine kontakt informationer er følgende: ( og tøv ikke med at ringe eller skrive hvis der bare er det mindste spørgsmål )
Uffe Kjær
Mobil: 28 70 10 33
Info@skimaske.dk
Møllevangen 27 8450 Hammel
De bedste vinter hilsener
Uffe Kjær.
BILLIG SKIFERIE FOR UNGE!