{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  One Million.
  • #1   9. jun 2012 det kan du, men de er fake... så du skal bare sprøjte noget mere på, så virker de fint.... vi gav 250kr for 7stk forskellige.... så bare gi den gas smiley

• #3   9. jun 2012 Lad nu være med at køb fake lort, det er sgu til grin... Køb det toldfrit i lufthavnen...

• #4   9. jun 2012 Thihi nogle folk læser noget helt andet end vi andre gør smiley

• Hulk H
    Hulk H Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 55
    #5   9. jun 2012 du kan sangtes få dem ægte i tyrkiet.

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 69
    #6   9. jun 2012 hvad koster de i lufthavnen ? smiley

• #7   10. jun 2012 thomas S ¤ Hvorfor skulle man stoppe med det ? Er der nogen forskel på duften ?

• #8   12. jun 2012 TYGA

Det er da til grin at købe fake ting om det så er parfume, en jakke eller et Rolex ur ! Hvis man ikke har råd til den ægte vare, så er det da bedre at købe noget billigere man har råd til end kopivare der alligevel ikke er det de giver sig ud for at være...

• #9   12. jun 2012 Thomas S ¤ Kan ikke se hvordan det kan være til grin at have en økonomisk tankegang?

Det at have råd til at spendere 600kr på 30ml-45ml parfume, i stedet for at købe en identisk parfume til 200kr med 100ml i, kan sammenlignes med at købe et Rolex ur, til 30.000kr istedet for at købe et som er 99% identisk men blot til 300-500kr. Det kaldes sund fornuft i mine øgne. Du har tydelig vis ikke prøvet diverse kopivarer med alle de monetos som du sikkert tjener, da det faktisk er bevist at mange kopivarer kommer fra samme fabrik som originalerne men måske har mindre fejl i eller f.eks. ligesom med parfume at de ikke må bruge 100% de samme blandingsforhold, men heldigvis for os (os der køber kopivarer) er det sådan at for at få en duft magen til f.eks. Armani Code skal blandingsforholdene bare være omkring 95-98% af den originale da de sidste procenter ikke har noget at sige i hvordan parfumen er i duften, holdbarheden eller udseendet.

At have en økonomisk sans er at ikke ville give penge for noget hvor man ved man kan få det billigere og mindst lige så godt.

Du har et forskruet syn på hvad der er "dope" "sejt" "awesome" eller hvad du nu vælger at bruge når du siger at økonomisk sans er til grin.

• #10   12. jun 2012 Thomas - giver dig ret, fake er tilgrin, og TYGA, hvis man ikke har råd, så må man "dufte" af noget andet / så er man ikke gammel nok til at burde dufte af noget til 600-700 for 100 ml smiley

• #11   22. jun 2012 Tyga

Et kopi Rolex vil aldrig være lige så godt som et originalt... Ja, det kan da godt være at det kan vise kl og at mange mennesker ikke vil kunne se forskel på et ægte og en kopi... Men hvis man kender bare lidt til det med ure og ved hvad man skal kigge efter så er det ikke svært at se om det er en kopi... Og det kan da godt være at du syntes det er fedt at have et kopi Rolex, men jeg syntes det er til grin og har ikke noget med økonomisk sans at gøre.. Hvis jeg ikke havde haft råd til mine ægte ure, så ville jeg da hellere købe et Seiko eller 2 i stedet for et kopi Rolex !! Og det er da helt vanvittigt at købe kopi eau de toilet for at spare et par 100,- så da hellere købe en mindre flaske.. Og noget helt andet er så får man 100ml af 1million for 550-600,- Og du får jo ikke tingene billigere når du køber en kopi, du får noget der ligner eller forsøger på det....

Og du kan være helt sikker på at kopi Rolex ikke er lavet på den samme fabrik som de ægte !!

Og det har slet ikke noget at gøre med at jeg har et forskruet syn på økonomi eller for at være sej, awesome eller dope... Jeg fortrækker bare at spare lidt længere og ikke bruge penge på alt muligt unødvendigt som at gå i byen hver weekend.. Og derfor har jeg råd til den ægte vare frem for noget man ikke rigtig ved hvad er hvor der bare er "klistret et fint navn på" så det ligner noget det ikke er... Og det kan da godt være at jeg kunne have fået 25 ure i stedet for de 4 jeg har, men ville de have givet den samme ejerglæde ? næppe... Og det er ikke fordi jeg skal gå og flashe dem eller have stående til pynt derhjemme så alle kan se dem.. Jeg har dem udelukkende for min egen skyld fordi jeg godt kan lide ure, lige som der er nogen der kan lide biler, mc´er eller noget helt 3 som de bruger deres penge på ;D

• Hulk H
    Hulk H Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 55
    #12   23. jun 2012 Thomas S: Du skriver til sidst at du ikke har dem for at flashe dem, eller for at spille smart, men jeg har lagt mærke til at du skriver om dine ''ægte'' ure, næsten hver gang du skriver noget her inde. Så jo, det kunne meget godt ligne at du bare har dem for at spille smart. Hvis du nu virkelig har dem.

• #13   24. jun 2012 Hulk

Så har du sgu ikke læst ret meget af det jeg har skrevet herinde smiley Jeg har nævnt dem dem i den her tråd og så i en tråd hvor jeg snakkede om ure med en anden... Og mig bekendt har jeg skrevet i en del mere end de 2 indlæg her på forummet.. Så den der med at jeg nævner dem hver gang jeg skriver herinde den må stå for din egen regning... Jeg ved ikke med dig men jeg lever ikke i en fantasi verden, så selvfølgelig har jeg dem når jeg siger det....

Kommentér på:
One Million.

Annonce