{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

rejse til tyrkiet! pas osv {{forumTopicSubject}}

hejsa..

vi har planer om at tage til tyrkiet her i sommerferien har dog 1 spørgsmål. mit pas er kun gyldigt til d 20 oktober i år..
vi rejser hjem fra tyrkiet igen 13 juli. har fundet denne tekst

Danske statsborgere kan indrejse i Tyrkiet og opholde sig i landet i op til 3 måneder uden visum. Dit pas skal være gyldigt i mindst 3 måneder ud over opholdet i Tyrkiet

så burde jeg da være sikker på mit pas virker ikke=? skal fandme ikke være strandet i tyrkiet ^^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rejse til tyrkiet! pas osv
  • wweq d
    wweq d Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #1   10. maj 2011 jo det burde virke, men hvis jeg var dig ville jeg bare fornye det alligevel, for en sikkerhedsskyld smiley

• #2   10. maj 2011 ja har osse tænkt mig.

man kan huske sidste gang jeg fik lavet pas tog det evigheder, så vis jeg nu ikke kan nå at få lavet nyt må jeg jo bruge det gamle her

• #3   10. maj 2011 Plejer max at tage 12 dage at få sit nye pas. Har lige fået mit med posten i fredags, og jeg bestilte det i forrige fredags. Så der gik præcis 1 uge.

• #5   10. maj 2011 Der er mange der skal ha fornyet deres pas nu her inden sommerferien.. Så hvisdu vælger at fornye det, ville jeg forslå at gøre det imorgen eller hurtigst muligt.. Det kan altså tage 3-6 uger..

• #6   10. maj 2011 Man kan også få passet hurtigere, hvis det er en hastesag. Det fik jeg sidste år, hvor jeg pludselig fik brug for det. - Havde det to dage efter det var bestilt. - Ellers kan man få et midlertidigt pas..
    MEN hvis det først er i juni eller juli du rejser har du rigeligt med tid ;O)

Kommentér på:
rejse til tyrkiet! pas osv

Annonce