{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.110 visninger | Oprettet:

rejse til Egypten {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skal en tur til Egypten den 20 Januar skal bo i hurghada. vil lige høre fra andre der har været dernede om der er noget man bare SKAL opleve dernede?

og er der nogle markedspladser i nærheden hvor man kan købe kopi produkter? jeg har brug for et rolex kopi ur, da jeg skal til min galla afslutning på min skole når vi afslutter til sommer, vi har i vores klasse valgt temaet blærerøv, jeg har skaffet mig et armani jakkesæt. men jeg vil ikke give så meget for et ægte rolex ur så skal derfor have købt en kopi af et, kan man det dernede?
er der nogen der ved hvad guldprisen ligger på dernede? da jeg tænkte på at købe mig en halskæde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rejse til Egypten
  • #2   5. dec 2010 <i>Og som sædvanlig køb ikke af gadesælgere, jeg fik afvide at en egypter at det er bare ingenting værd. Du kommer hjem og så går det i stykker.</i>

^Det er også ulovligt.

• #3   5. dec 2010 Super, mange tak. jeg tjekker lige priserne dernede og så køber jeg sgu nok to så har jeg ihvertfald til hvis det ene går i stykker, jeg tager det heller ikke i brug før jeg skal til galla da jeg normalt er imod kopi varer men at give 80.000 for et ur, det får man mig aldrig til smiley

• #4   5. dec 2010 Jeg var der nede i sommeres og synes helt klart du skal prøve og dykke og køre på crosser i ørknen - det er nogle vildt fede oplevelser smiley

Mht. kopi uret. Jeg så en del steder der nede hvor man kunne købe kopir af rolex ure. Og købte også selv et rigtig fedt et smiley

Dog vil jeg råde dig til, ikke at gå med dem der står på gaderne og vil have dig med ind i butikkerne - Det er næsten umulig at slippe væk der fra igen :b
    Og så må du ikke sige til dem at du kommer imorgen eller en anden dag, for de kan sagtens huske dig og vil plage dig indtil du går med dem :b

• #5   5. dec 2010 Ang. Guldpriserne så er det vildt billigt der nede.
    Jeg fik to guldringe med Rubiner i for 500 kr.
    Og min mor fik tre guldringe med nogle meget dyre sten i for 5000 kr.

• #6   5. dec 2010 Meget lækkert sted dernede, tag ned til Hurghada marina, hvis du vil være lidt i fred, der er meget hyggeligt.
    Hust hvis du tager en taxa, aftal prisen på forhånd, og betal med lige penge..

• #7   5. dec 2010 Tak for alle de gode råd smiley

• #8   5. dec 2010 Egypten er vold nice ;D .
    Men syntes bedst om sharm el sheik ;D , skal selv til hurghada til marts (: ..
    - Ynglins land har været der hvert år i 5 år ;D

• #9   5. dec 2010 synes også bedst om sharm el sheik... men man skal snorkle eller dykke dernede og så en bådtur og jeep safari m/snorkling
    hvia man har tid og tålmodighed ville jeg tage hen og se pyramiderne... har været der på ferie 6 gange det er mit favorit ferie sted

• #10   5. dec 2010 http://ekstrabladet.dk/112/article1464064.ece

- Værsgo :b !

Kommentér på:
rejse til Egypten

Annonce