{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

kasper .
kasper .
Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653

Sommerhus for at feste.. hvor??? {{forumTopicSubject}}

Hey,

Har en ven der kommer hjem fra Afghanistan på leave her i uge 42 - så vi har snakket om at finde et sommerhus/ferielejlighed så vi kan få festet lidt og.. ja bare hygget lidt.. smiley

Men hvor fanden skal man lige tage hen i danmark for at feste på den tid her?? vi gider ikke københavn.

Nogle forslag party people? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommerhus for at feste.. hvor???
  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#2   5. okt 2010 var også lidt det vi tænkte.. eller århus - men vi kender sku ikke rigtigt byerne.. og det kunne jo være det tilmed var et bedre sted smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#4   5. okt 2010 Lyder som en god ide.. kunne være vi skulle se om det er noget i nærheden smiley

• #5   5. okt 2010 Nu ikk for at være en lyse slukker
    Men hvor længe har han været væk?
    Så vidt jeg er bekendt må de stadig ikke drikke alkohol når de er udstationeret.
    Så pas på ikke at fylde alt for meget på ham. Jeg taler af erfaring. Jeg har en meget god ven som desværre døde af alkohol forgiftning. Netop fordi det skulle fejres lidt for Vildr at han kom hjem fra afghanistan.
    Nu ved jeg ikke hvilke typer i er. Men da min kammerat sagde stop blev det ikke respekteret.
    Så gør dig/jer selv den tjeneste og tænk over det. Tro mig man vil rigtig gerne feste. Men følelsen af at miste sin bedste ven er ikke fed at stå med bagefter..

Sorry for OT.

• #6   5. okt 2010 tag til Marielyst.. det er for fedt dernede smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#7   5. okt 2010 @Kåre
    Damn.. det sku trist smiley men min ven drikker slet ikke alkohol - så dertil når vi slet ikke smiley

@bjarke
    Det har vi også snakket om.. men er det stadigvæk fedt nu? det jo ikke ligefrem det fedeste vejr for tiden smiley

• #8   5. okt 2010 Marielyst er kun fedt om sommeren smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#9   5. okt 2010 se var lidt det jeg tænkte smiley

• #10   5. okt 2010 ja det er fedt om sommmeren.. men jeg sys nu os det fint nok og vinteren.. det er lige så fedt som alle andre steder.. også er der plaze smiley det sku os fedt nok sted smiley

• #11   5. okt 2010 Lalandia..
    Det er faktisk nogle cool hytter de har dernede, og de er til at betale hvis man er en 5-6 stykker om at deles.. så bare et smut over grænsen inden, så har du en uges ferie til ikke særlig mange penge smiley

• #12   5. okt 2010 Jf.. ja det er sku rigtig nok smiley

Kommentér på:
Sommerhus for at feste.. hvor???

Annonce