{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Budget på ferie i Thailand {{forumTopicSubject}}

Hej

Min kæreste og jeg har tænkt os og rejse en måned til Thailand. Vi er i tvivl om, hvor mange penge vi skal bruge. Vores plan er at rejse 1 måned. Vi vil rejse rundt og opleve noget, shoppe, spise god mad, få massage, kører frem og tilbage i bus evt taxa. Overnatning behøver bare og foregår på hostels eller lignende. Hvad siger jeres erfaringer?

Hvis man går ud fra at hver person har 10.000 dkkr i lommepenge, hvor langt vil vi komme for det?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Budget på ferie i Thailand
  • d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 101
    #1   13. maj 2010 mere end rigeligt.... har rejst en del gange i thailand efterhånden,, vi er to voksne og to teenage drenge,,

    sidste gang var vi afsted i 17 dage, og vi brugte incl hotel 14000kr ialt...

    og der blev ikke sparet på noget, drengene havde deres egen bungalow, vi lejede 2 scootere i 10 dage, spiste ude hver dag, morgen middag og aften,, var godt nok "kun" på et gadekøkken, men det er også der man får det bedste mad..
    købte rigtigt meget tøj, tog på en del ture, feks longboot ud til nogle ubeboet paradis øer,,, og de sidste 4 dage boede vi i bangkok hvor vi også brugte en del penge på weekendmarked,,,,

    så de 10000 kr i har til hver burde være mere end nok...


  • #2   13. maj 2010 Min ven var afsted i 2 uger, havde 20000 med, de prøvede ALT og gjorde ALT dernede.. Og han blev også tusset for 5500 smiley

  • #3   13. maj 2010 Da jeg var afsted brugte jeg 10K på 14 dage... Men det kommer jo helt anpå hvor i skal være.. hvis det hovedesageligt er i turist områderne så koster det "kassen" i forhold til de Mere "øde" områder. men det er jo logisk nok...

Kommentér på:
Budget på ferie i Thailand

Annonce