1. aug 2007 Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 55 Svar: 387
Rejse kammerat/kvinde til Asien {{forumTopicSubject}}
hej baboom.
Er der nogle herinde, som altid har drømt eller tidligere har haft planer om at rejse i længere tid men hvor det aldrig er blevet aktuelt.
Jeg har planer om en tur, til asien her til efteråret, japan, thailand, cambodja, malaysia, vietnam eller lign. er åben for andre ideer, planen er at rejse rundt og opleve disse lande i minimum en 6 måneders tid, rejsen vil blive alt fra afslapning, byture, kultur, strande, turisme osv. Er meget åben af sind, Og vil egentlig basere rejsen på at lære nye kulture, nye lande og kende samt bare stresse af, komme væk fra danmarks stress og jag i en længere periode. Ud og opleve ting som backpacker som man ikke bare ser som altmindelig turist til en destination.
Er selv 22, og har kun rejst i europa, Så ønsker at prøve noget nyt.
Har det nogen interesse, søger jeg 1 eller flere rejsekammerater/kvinder til at følge med mig hvis jeres drømme om asien går samme veje.
Alt kan jo ændres, og tidspunktet på start er heller ikke fastlagt endnu, men omkring efterår 2010
Mvh jimmie
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 55 Svar: 387
Hvis i nysgerrige i at læse lidt rejseblogs eller gode rejsetips eller andet kan i altid gå ind på
backpackerplanet.dk og læse nærmere.
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 47
Rejse kammerat/kvinde til Asien