{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
128 visninger | Oprettet:

Har Cyklistforbundet sat hjelmen forkert på! {{forumTopicSubject}}

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2026-07-26-forbund-vil-sende-de-hurtigste-cyklister-ud-paa-vejen

Man tabte næsten kæben ved det latterlige forslag som cyklistforbundet er kommet med.

Det vil ske endnu flere ulykker ved så tåbeligt et forslag!

Man burde forbyde løbehjul, samt de enhjulede 'dimser' som man ikke har/kan have styr på, hvis noget uventet sker.

Ikke mindst skal de kæmpefjolser som kører på de 'Christianiacykler', ha' dobbeltbøde, da alt for mange synes at det er okay at læse på deres mobiler, bare fordi de ikke lige kan vælte, som andre almindelige cyklister. Endda med børn siddende foran på ladet.

Det er rystende hvordan mange kører på cykel, og er ganske ligeglad med andre.

Hvad mener I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge lamper op 1.500 kr.
  • Fjerne ukrudt 205 kr.
  • Rengøringshjælp fredag 1.060 kr.
  • Vaskemaskine filter renses - 900 kr.
  • Hækkeklipning 2.500 kr.
  • Ophængning af panton globe lampe i krog i loftet, skift af ledning i PH5 pendel og ophæng 450 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har Cyklistforbundet sat hjelmen forkert på!
  • #2   10. aug Ja, cyklister er fredet i klasse A, jeg hader cyklister, og halvdelen, tør jeg godt skrive, kender slet ikke reglerne for cyklister, hvorfor skal de ikke have et cykelkort, som vi andre skal have kørekort !!! ??

Og så er der uhyggelige mange El og Løbehjul der kan køre op til 80 km i timen, nogle løbehjul kan køre endnu mere hørte jeg i nyheder i dag, de såkaldte tunet, det er jo forfærdeligt, en dag ser vi nok dem på Motorvejen smiley

Jeg mener, der burde være en lov, som skal indeholde tilladelse til at køre på cykel og løbehjul offentligt, de tillader sig alt, kørsel der hvor bilisterne køre, på fortove kører de også, hvilket ikke er tilladt, det er for de gående, de har overhovedet ingen pli smiley

Kommentér på:
Har Cyklistforbundet sat hjelmen forkert på!

Annonce