Der foregår ting i 'kulisserne', som er uforståelige! Eller? {{forumTopicSubject}}
https://www.bt.dk/udland/svensk-politi-gaar-ombord-paa-russisk-skib
I artiklen står der: Rederiet, der ejer skibet, siges at have sendt nordkoreansk ammunition til Rusland og missiler til Kina. jvf. BT
Hader Nordkorea og Kina ikke hinanden? Så hvorfor skulle Nordkorea sende missiler til Kina?
Så er der Trumps jagt på narkosmuglere fra Venezuela.
(Trods mest narko kommer fra Mexico, især det forfærdelig stof Fentanyl, også kaldet zombiedrug).
Trump har 'taget' to store tankskibe med olie fra Venezuela, hvor han agter at beholde olien.
https://www.berlingske.dk/oekonomi/trump-beordrer-blokade-af-venezuelanske-olietankere--oliepriser-stiger
Desuden hader han Venezuelas præsident Manduro, hvilket er såmænd er forståeligt.
Men, som enhver anden diktator, er Trumps agenda afpresning, så han kan få adgang til det olierige lands ressourcer.
Men så bliver det mærkeligt og speget!
For Putin har her i start af december udtalt 'urokkelig' støtte til Manduro's regering.
Venezuelas præsident, Nicolas Maduro, havde torsdag en længere telefonsamtale med den russiske præsident, Vladimir Putin.
Her udtrykte Putin sin "urokkelige støtte" til Maduros regering, fortæller den venezuelanske præsident ifølge Reuters.
- Jeg vil gerne udtrykke min beundring for det eksempel på mod, som Venezuelas befolkning har vist under de omstændigheder, de har måttet stå over for, og jeg vil have, at I ved, at vi giver urokkelig støtte til jeres bestræbelser på at forsvare jeres nationale suverænitet, lød det ifølge Maduro fra Vladimir Putin i samtalen. jvf. Tv2
Dét må, burde, da give store problemer mellem Putin og Trump nu?
Men dét har vi intet hørt om. Hvilket virker højst mærkværdigt.
Medmindre Putin og Trump har 'hemmelige' aftaler som ingen véd om, eller på ingen måde vil fortælle om.
Hvis de har, så er det nok også endnu en grund til at Trump går så svagt til værks overfor Putin. For det amerikanske 'forsøg' på at skabe fred mellem Rusland og Ukraine, er så søle, og latterligt, idet at man nægter at anerkende Rusland/Putin som aggressoren der startede en krig mod en suveræn stat.
Hvad mener I?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Der foregår ting i 'kulisserne', som er uforståelige! Eller?