{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Kurdiske Terrorister............ {{forumTopicSubject}}

jeg var lige besøg hos en af mine venner som har en kiosk. (han er kurdere) efter et stykke tid kom der 3 mænd dumpene ind i kiosken. de kom med bøger som de vil sælge til min ven. jeg kunne forstå fra kropsproget at han ikke vil have disse bøger. man så trak en af dem en pistol frem, og pegede på hans pande. jeg var total skrækslagen, hvad fanden var der skete lige der. min ven gav dem en hel masse penge (15.000kr). da de gik fortalte han mig at disse mænd kom fra PKK. og de ville sælge et bog som var kun 39 sider til 15.000 kr.. de penge skulle gå til at bekrige tyrkiet i tyrkiet fra PKK side. han ville ikke betale penge som skulle gå til at slå uskyldige menneskers liv, han havde sagt at alt det krig de har ført indtil idag, har ikke været andet end død. da han nægtede at betale de penge som han forlangte, truede de ham med at skyde ham og hans familie. for at de ikke skulle gøre hans familie fortræd gav han penge til dem. "Blodpenge" som han kalder det.

den danske stat yder hjælp til dette terro organisation, idet den kurdiske kanal ROJ-tv arbejder fra Danmark. denne kanal hjernevasker folk til at give penge til denne organisation. hvordan kan de danske politiker give statstilskud til en terror-organisation som har været skyld i 30.000 menneskers død.

som i kan høre er jeg meget rystet over episoden. de råber om medlidenhed men når de går rundt og true folk med døden medfølge for at få "blodpenge" kan jeg ikke give dem medfølelse. fik vide at de smugler og sælger kokain osv osv ind i Europa. det er virkelig sygt at de har frie tøjler. min ven som er kurdere tør ikke lige alle de andre kurdere i DK. gå til politiet ide de er bange for konsekvenserne.

lidt fakta om PKK:

PKK er en forkortelse for Kurdistans Arbejderparti.PKK blev stiftet i 1978 som en marxistisk-leninistisk oprørsgruppe, som kæmper for et uafhængigt kurdisk område i det sydøstlige Tyrkiet.PKK bruger ofte brutale metoder i kampen, også over for civile. Den betragtes som en terrororganisation af Tyrkiet, EU og USA.PKK gøres ansvarlig for op mod 30.000 menneskers død, siden organisationen greb til våben i 1984.Kilde: Ritzau

(link fjernet)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/07/11/013917.htm?rss=true

http://www.information.dk/146278


http://www.information.dk/149722


http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1031527.ece


http://politiken.dk/udland/article490484.ece


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kurdiske Terrorister............
  • #1   7. aug 2008 Sygt, men må gi' dig ret, hvis det er tilfældet så bør staten absolut ikke støtte sådan en organisation... Som med amerikanerne og saddam i sin tid...

  • #2   7. aug 2008 ja det har du lavet indlæg om før..

  • #3   7. aug 2008 Christian T. C: Sygt .. Skete det med kiosken her i DK ? ;s

  • #4   7. aug 2008 Det er selvfølgelig på ingen måde acceptabel den måde at samle penge ind og selvfølgelig bliver du mærket af det..

    Problemet, som jeg ser det, ved at bandlyse/forbyde PKK viol givetvis være at gruppen vil begynde på at arbejde under jorden, hvilket vil besværliggøre statens muligheder for at holde øje med eventuelle terroraktioner under vejs.
    Men det hele er lidt ambivalent, da man overhovedet ikke, som du også så fint gør rede for, kan acceptere at en terror organisation skal arbejde inden for Danmarks grænser. Men samtidigt vil en eventuelle forbydelse virke måske tillokkende for fremtidige medlemmer af PKK.
    Derfor vil en eventuel forbydning ikke være vejen frem (måske), måske vil en oplysningskampagne være mere givende i længden.

    Når det er sagt kan jeg ikke andet en at tage afstand fra deres måde at indkassere penge på og jeg mener at personer som bruger afpresning som en legal måde ikke burde have lov til at sidde/stå/gå/virke udenfor tremmer


  • #5   7. aug 2008 ja, kiosken ligger i nørrebro

  • #6   7. aug 2008 Hans K J:
    At staten ikke har ulovliggjort en organisation betyder jo ikke at staten støtter organisationen.
    Selvom man acceptere Jehovas Vidner behøver man jo ikke ligefrem at være deres støtter


  • #7   7. aug 2008 Phlip Master T

    Danmark giver statsstøtte til ROJ-tv som er en del af terrororganisationen hvor de operere fra DK. der har jo været en del debat om det for et stykke tid siden. i Tyskland har man forbudt Tv-kanalen fordi de tyske myndigheder fandt ud af hvordan de operere. PKK er i terrorlisten i Europa og USA


  • #8   7. aug 2008 Jeg er 100 % enig med dig, sådan burde det ikke være ... Men som du selv pointerer så er det kun en del af det.. Man kan jo ikke forkaste nogen/noget fordi "en del af dem/det gør dumme ting"..
    Men hvis jeg har haft din oplevelse havde jeg nok reageret på samme måde som dig, med foragt.
    Det jeg mener er bare at man ikke kun skal se på én del, men på helheden..

    Jeg ved ikke om det er klart nok forklaret - havde selv problemer med at formulerer det, så hvis noget er gået tabt, så skriv endeligt og jeg skal se om jeg kan forklarer mig bedre


  • #9   7. aug 2008 Phlip Master T

    jeg forstår dig godt. synes bare det er skræmmende og forkasteligt at et organisation som har frit lejde i DK. anvender Mafia metoder. og det er heller ikke enestående episode fik jeg vide af min ven. han siger at disse mennesker går rundt til både private hjem og arbejdspladser.

    prøv at læse denne artikel. selv svenskerne har indrømmet og fundet ud af at de har problemer med kurdere som støtter PKK i sverige.

    (link fjernet)


  • #10   7. aug 2008 Mafiametoder er selvfølgelig en skændsel for et land, som danmark..
    Og det er skræmmende at disse personer går rundt til private hjem og "beder" om penge.

    Problemet med arktiklen er jo netop understreget i selve navnet pkk- TEORIEN, det er kun en teori med en masse indicier, som desværre ikke kan samles til en reel anklage.. Men spændende er det da, og lidt sandhed kan der også være i det, men desværre er det jo netop ikke viden men en teori..

    Under alle omstændigheder burde man ikke som organisation i danmark kunne virke med mafia lignende metoder.


  • #12   7. aug 2008 Claus F

    jeg fortæller om min oplevelse. og mine synspunkter. er der noget galt i det???


  • #13   30. sep 2008 PKK SAMMLER PENGE TIL TERRE I DK

    FSK i
    kiosken
    Pizzariaet
    OG alle de steder de er selvstendig
    de sammler oz fra Privat personer,,


    Det sjove er at
    PKK
    har ITALANSKE mine
    Amarikanske granaret og våben
    men de bruger meste AK47


Kommentér på:
Kurdiske Terrorister............

Annonce