{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

Surprice surprice - Hamas er fuld af løgn {{forumTopicSubject}}

“ FN halverer pludselig tabstal for kvinder og børn – Hamas har skudt sig selv i foden, siger korrespondent”

https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-05-12-fn-halverer-pludselig-tabstal-for-kvinder-og-boern-hamas-har-skudt-sig-selv-i-foden-siger-korrespondent

Tja hvad skal man sige ?
Stol aldrig på islamister, men desværre har deres propaganda ført hele den venstreorienterede verden bag lyset hvilket var præcis hvad de satsede på.
Islam som religion elsker som bekendt offerrollen.
Nu sidder der nok mange venstreradikale prominente og kendte personligheder der ærgrer sig over de nedjusterede tal i FN rapporten og mon ikke Sleepy Joe er en af dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surprice surprice - Hamas er fuld af løgn
  • #1   13. maj Det er ikke kun venstre orienterede der har troet på tallene.
    Men Israels ageren er ikke menneskeligt når nødhjælp stoppes.

    Men nu hvor så mange, at selv venstreorienterede beder om mere ufred så ser man virkelig forskellen på krig og fred.

    Og vi støtter begge sider som naive fjolser.


  • #2   13. maj Brok S

    Jeg ved ikke hvorfor du skriver “vi” - er du selv naiv og støtter begge sider ?
    Min holdning til islams muslimer er vist klar og tydelig smiley


  • #3   13. maj Cody
    Da vi betaler skat får begge sider i krigen støtte dog nok mest Hamas og deres tilhængere.
    Jeg ser gerne Hamas fjernet, men støtter ikke måden Israel bruger.


  • #4   13. maj Er der ikke plads til Hamas i Afghanistan for der passer de godt ind.

  • #5   13. maj Det er gode nyheder Cody, nu er tallet nedjusteret til kun ca. 8000 børn
    Det er ca. 200 busser fyldt med børn
    Også godt at der er færre kvinder.

    Men tallet 35.000 er uændret, det er Slagelens befolkning plus lidt til


  • #6   13. maj JoJo

    Israel påstår de har dræbt ml. 15 og 20.000 Hamas terrorister så det hjælper jo en hel del på tabslisten smiley


  • #7   13. maj Cody
    Israel påstår de har dræbt ml. 15 og 20.000 Hamas terrorister så det hjælper jo en hel del på tabslisten smiley


    Verden er bedre uden Hamas, men jeg stoler ikke på Israels fortolkning,
    Netanyahu, som er venner med Putin og Orban, er en være karl som lyver stærkere en en hest .....................

    Og så er der de falske nyheder som man ikke kan stole på smiley


  • #8   14. maj JoJo
    Ja væk med Hamas hvis der nogensinde skal findes en permanent freds løsning.
    Alle politikere lyver og fordrejer sandheden hvilket placerer dem under brugtvognsforhandlere i troværdighed smiley


Kommentér på:
Surprice surprice - Hamas er fuld af løgn

Annonce