{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børnefamilier og ældre
  • Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 526
    #1   18. mar Du har da lige fået en stigning på 3.5% i 2024

  • #2   18. mar Ja og du har da ikke haft en hjerne blødning. Men er du misundelig, hvis jeg personlig
    ikke har den personlige indgang til den politik.

    Du får sikkert ingen misundelse fordi du hjælper hunde i Portugal, men der er mange penge i kæledyr.


  • Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 526
    #3   18. mar #2

    Sikke en gang vrøvl at skrive.
    Ej misundelig, har jo selv fået de 3.5% - og så er der forøvrigt ikke en krone at tjene på hunde fra Portugal, da det er en nonprofit forening, skulle der komme en smule overskud, overføres beløbet til foder til shelterne dernede.
    Andet du har at mene/sige ?


  • #4   19. mar Non profit og min bare røv.

    Du kan sikkert sælge din historie helt på linje med Linse Kessler hun er også dygtig.


  • #5   19. mar Er de ikke søde, de er nonprofit, men send bare penge, der er jo langt til Danmark

    profilbillede
  • Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 526
    #6   19. mar #5
    Om du bryder dig om mit frivillige arbejde, er selvfølgelig op til dig.
    Men at skrive "send bare penge" fortæller blot, at du ikke kender regler og love !


  • #7   19. mar #6
    Ja men det er jo godt, at du kender reglerne, ellers kan du bruge DKK,

    Og lad du bare endnu en hundehandler få ordet. Det er vel stærke Georg og slangetæmmeren der er forbilledet.





  • #8   19. mar Hey, stop nu i to. smiley

    Først til oplægget, her er jeg enig i at grundpensionen skal op, for dem som har mindst. Men det kan it-systemer vel ikke finde ud af! Ellers koster det vel også milliarder og år at finde ud af. smiley

    Å.R har fortalt omkring sit frivillige arbejde med hunde, og hvordan det fungerer i et tidligere oplæg. Hvilket var godt at se Å.R. smiley

    Så kom på banen iforhold til oplæg.







  • #9   19. mar Å.R
    Om du bryder dig om mit frivillige arbejde, er selvfølgelig op til dig.
    Men at skrive "send bare penge" fortæller blot, at du ikke kender regler og love !


    Du må godt arbejde som frivilligt som jeg også gør ca. 20 timer per uge.
    Men du må ALDRIG prale at du gør, her er janteloven uskrevne regel at du ikke må.

    Når den ikke gælder er der debattens regel at man ikke må være nogen som du ikke er opfordret til.

    Men fra min side og Herfra møder du kun respekt for hvad du gør og din forklaring hvorfor, der er kun for få frivillige i Landet smiley


  • #10   20. mar Hvis man besøger pension for hunde og katte, så har vi i Danmark masser af hunde og katte som mangler et hjem, så hvorfor ikke hjælpe dem.

    https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/

    Og derfor har jeg mere brug for hjælp til dyr i Danmark.



  • Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 526
    #11   20. mar Brok
    Det har du fuldstændig ret i - jeg har selv tidligere købt en hund gennem fyns internat - desværre viser det blot, hvor lidt du ved om den slags - hvis du tror det er så nemt som du giver utryg for, var der nok mange flere der gik den vej.
    Men alene at slippe gennem dyrenes beskyttelse er en større procesdure, og sandsynligheden for, at du får den hund som du ønsker er desværre meget lille.
    Der er heller ingen garanti for, at du får en rask hund, den vi købte måtte vi desværre lade aflive et halvt år efter vi fik den, det var ellers en utrolig dejlig hund.
    Du kan jo selv prøve at ligge en billet ind på èn af de hunde som de viser på deres hjemmesider - er ret sikker på at du bliver klogere.
    Slut herfra og fortsat god dag !


  • #12   21. mar Det var sku da en ordentlig omgang brok hr.Brok og hjerneblødning eller ej burde du som minimum indsætte et link der understøtter dit brok for ellers forbliver din mening ikke andet end brok smiley

  • #13   21. mar Mine meninger ved jeg ikke hvor jeg ser et link til,
    Og Cody, Du springer bare over.

    Ikke mærkelig at der ikke kommer andre på banen,

    men send du bare link til dine meninger.


Kommentér på:
Børnefamilier og ældre

Annonce