{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
131 visninger | Oprettet:

I mangfoldighedens navn! {{forumTopicSubject}}

https://www.dr.dk/nyheder/indland/maend-og-kvinder-ansat-i-aalborg-kommune-skal-snart-dele-toilet-men-det-moeder

Snart kan herre- og dametoiletter være fortid i kontorbygninger i Aalborg Kommune.

Inddelingen er nemlig både forældet og ekskluderende, mener kommunens mangfoldighedsudvalg, der har sat en sag om at indføre kønsneutrale toiletter på dagsordenen. jvf. Dr


Det er latterligt i 'mangfoldighedens navn', at gøre!

Det er desværre sandt at mange mænd er mere uhygiejniske end kvinder når de bruger toilettet. Strintet her og der, ikke skyllet ud. Deres tis lugter ikke godt. (Sorry mænd). Slår ikke brættet ned.

Men det er heller ikke rart som kvinde, hvis man har sin menstruation, og skal bruge lidt længere tid på toilettet, og en mand står udenfor og venter, eller i det hele taget véd, 'nåh er det den tid på måneden'.

Der er så mange mærkværdige tiltag i 'mangfoldighedens navn', som er så ligegyldige og unødvendige.

Hvad synes I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I mangfoldighedens navn!
  • #1   11. feb Jeg synes ikke at det vil være et problem, vi har hele livet delt toilet med den kvindelige del af familien smiley

  • #2   13. feb Jeg tror kun, det er i idrætshaller, der er mænd og dame toiletter, når jeg tager til min kommune, så er det ikke for at gå på toilettet, så jeg ved ikke om det er adskilt, men næste gang, jeg kommer der, vil jeg lægge mærke til det.

    Men jeg synes også, det skal være adskilt, der plejer vel at være en slags kumme/rende mænd kan tisse i, så de ikke behøver at strinte over det hele smiley


Kommentér på:
I mangfoldighedens navn!

Annonce