{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
225 visninger | Oprettet:

Latterlige amerikanere! {{forumTopicSubject}}

https://www.dr.dk/nyheder/udland/valg-i-usa/konspirationerne-blomstrer-taylor-swift-er-hemmelig-agent-pentagon

Der vil blive meget at tjene, hvis man kunne sælge sølvpapirhatte i
USA.

For konspirationsteorierne er mange, de lever i deres eget lille univers og må anses som latterlige.

Biden er for gammel, men det er Trump også. Hellere Biden end Trump, hvis der ikke er andre muligheder.

Men hele måden som et præsidentvalg foregår på, og hvem som kan og må stille op er også skidt.

Retssystemet lider også under det. Så det ikke er fair retssager.

Trump er en psykopat, ikke mindst løgner, ingen tvivl om det. Han er en rædselsfuld person.

Det er uhyggeligt at se dem som støtter ham, udtale sig.

Er det virkelig en mulighed at Trump bliver præsident igen?

Hvordan vil det påvirke hele verden?

Kommentarer på:  Latterlige amerikanere!
  • #1   2. feb Selvom Republikaner er sygeligt sygt og elsker konspiration teorier in order at støtte Trump, så kommer de ingen steder.

Jeg vil spise min hat hvis han bliver det, og det kan han takke selveste Republikaners parti for.

I de sidste 4 år, er der INGENTING som den parti har præsteret, ingen love, eller reformer, ingen tiltag intet er lykkes for partiet, og hvem vil stemme på så et parti.

Biden er for gammelt, men han har trods alt præsteret og han bliver ved, og det glemmer dem som profiterer ikke.

Jeg har indtil videre ikke læst et eneste rapport om hvordan Trump kan sejres, og tværtimod vil han gøre Demokraterne til de store vindere i begge Senatet og Huset.

At der er en antal idioter som stemmer på ham er ikke ensbetydende med at alle Amerikaner er idioter. smiley

• #2   3. feb Jeg kan nemt ligge nogen links ind fra CNN og WaPo, men generelt mener man at Republikanens taktik garanterer et nederlag til Agent Orange, altså Trump.

Aldrig før har der været så stort sikkerhed om valgets udkom som der er nu.
    Så Cris har ret, Amerikaner er latterligt, i hvert fald en del af dem, og det har de fortjent smiley

• #3   5. feb https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ny-chokmaaling-men-en-ting-kan-redde-biden/10117957

Only in America....!

Har set rigtig mange interviews med folk der støtter Trump. Deres begrundelser er mig en gåde. De har jo helt tabt sutten, og lader sig i den grad manipulere/hjernevaske. Der er ingen fornuft i deres hjerneblæste hjerner.

At stemme på psykopaten Trump, er jo noget der kommer til at påvirke hele verden. Ikke kun Amerika.

Han er et forfærdeligt menneske, en løgner, bedrager, slange, uden nogen som helst værdighed overhovedet.

• #4   5. feb Cris
    Han er et forfærdeligt menneske, en løgner, bedrager, slange, uden nogen som helst værdighed overhovedet.

Og lidt mere til...
    Nu er dit link fra EB og det gør ikke meget for forståelsen, tværtimod mener jeg.

Jeg kan in min vildeste fantasi ikke se en vej hvor Tumpen kan vinde, sladder pressen kan, men ingen med lidt sundt fornuft kan, og dem kender jeg en del af.

Problemet, eller en del af problemet er at man in USA ikke udtaler sig politisk, så man ved aldrig præcist hvor sandheden er henne.

Men de fleste Amerikaner ved godt hvor deres medicinen tilskud kommer fra, og hvor deres penge kommer fra, og det er bestemt ikke fra Tumpen.

Personligt spår jeg at Tumpen får ca. 22% af stemmerne. Og det er muligt højt satset når det kommer til stykket smiley

• #5   5. feb JoJo, ja du kender mere til forholdene end jeg gør, ingen tvivl om det. smiley

Men hvor mange troede egentligt på at Trump ville være blevet valgt før?

Det er jo ikke kun een eller to ting man kan sætte fingeren på mere og sige at han burde være ude. Det er så utallige ting.

Han har aldrig taget ansvar for noget, blamer alle andre end ham selv. Heksejagt er konstant noget han mener at han er udsat for. Hans ordforråd er så forfærdeligt og grimt, om alle de ikke er enige med ham, eller i retten.

Han er virkelig et rædselsfuldt menneske.

• #6   6. feb Penge = magt. Det er det, han lever på, hans "våben" og amerikanere er snot dumme, ikke mange af dem ved, at der er noget, der hedder Danmark eksempelvis, de tror det er en by i Skandinavien, de har ikke brug for at være vidende, de har nok i dem selv, de kan også kun tale amerikansk, de behøver ikke mere.

Men vinder Trump, så er det ikke valgsvindel smiley smiley smiley - men alvorligt, hvis han gør, for rigtig, det kommer til at påvirke os alle sammen.

• #7   6. feb Cris
    Men hvor mange troede egentligt på at Trump ville være blevet valgt før?

De første gang er nemt, man falder for personens løgne historier, og ser det gang på gang.
    Bolsenaro, Le Pen, Berlusconi, Geert Wilders nu in Holland, og flere andre inklusive Trump.

Men når der er genvalg slutter festen med mindre man kan svindle sig til magten som Orban gjorde.

Du har ret, Trump er et rædselsfuld menneske og en vaskeægte svindler, men det er ikke nok i den her omgang til at få ham til magten.

Højre fløjen vil nok, men der er ikke nok af dem som kan få ham genvalgt, og ikke engang svindel med stemme sedler kan hjælpe ham.

Men han er den skabte provokatør, og det er han godt til, alt for mange medier tjener penge på hans løgner, nok for mange ser ham som en slags Robin Hood, problemet med Trump er dog at han har det kun i munden, han er nok verdens værste svagpisser.

At nogen har behøv at satse på den slags udstiller dem,, og alle ved at det kun er de Højre radikale arbejdsløse idioter med en trang til ballade som satser på ham.

Dem med sundt fornuft er der heldigvis mange af.

Selvom jeg er godt kendt med landet og har boet der i flere omgange, samt at vi kender mange der, så er politik ikke noget vi snakker om indbyrdes, så der er muligt ting som kan overraske os.

Jeg er dog glad for at de Amerikanske domstole ikke støtter Tumpen smiley

Kommentér på:
Latterlige amerikanere!

Annonce