{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
185 visninger | Oprettet:

"Det er så luset"? {{forumTopicSubject}}

"Det er så luset"?

https://www.dr.dk/nyheder/politik/markante-stemmer-i-nye-borgerlige-gaar-imod-pernille-vermunds-plan-det-er-saa-luset

"Markante stemmer i Nye Borgerlige går imod Pernille Vermunds plan: 'Det er så luset'

Flere toneangivende personer i baglandet lægger nu planer for, hvordan Nye Borgerlige kan fortsætte.

Det udløste ikke kun chok og frustration blandt Nye Borgerliges medlemmer, da Pernille Vermund onsdag formiddag annoncerede, at hun trækker sig som partiformand og dertil vil have partiet opløst.

Flere markante stemmer fra partiets bagland går nu også direkte imod den forhenværende frontkvinde og erklærer, at Nye Borgerlige bør fortsætte som parti."

Det sidste ord om Nye Borgerlige er nok ikke sagt endnu, da Pernille Vermund ikke selv kan opløse partiet!

Flere og flere i partiets bagland vil nu bevare Nye Borgerlige!

Jeg anser det for yderst tvivlsomt, om der kan opnås to tredjedele flertal for at nedlægge NB, endda med to ekstraordinære årsmøder, når de afholdes!

Hvorfor der skal stemmes om det to gange er uvist?

Din mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Det er så luset"?
  • #1   15. jan Hej Polle

    Ja men så ved du jo hvad du skal stemme for jeg husker ganske tydeligt perioden ovre på dit eget forum hvor alle dine indlæg startede med udtrykket “ vi i nye borgerlige” smiley
    Selv om jeg ikke er NB fan vil jeg dog give baglandet ret i at det er en svinestreg at PV vil nedlægge partiet uden at inddrage dem smiley
    Jeg vil bestemt ikke give hende ret i at der er for mange højrefløjs partier i folketinget og når man tilmed lægger sin politik så tæt op ad DF (udover værdipolitikken) siger det sig selv at det ikke holder i længden, men lad os nu se hvad medlemmerne siger smiley


  • #2   15. jan 1

    Personligt tror jeg ikke på, at der er plads til både NB og DF, da det jo er den samme politik de fører!

    Det ser ud til at DF har stabiliseret sig, og hvis NB er fortid, vil DF nok få en del flere stemmer!

    Jeg kunne godt finde på at stemme på Støjbergs parti, da det er mere bredt favnet!

    Som Støjberg selv siger, at hendes parti er som danskerne er flest!

    Og ja, det er muligt at NB medlemmerne holder fast i partiet, men de står til ca, 1,8% i meningsmålinger, så de har næppe en chance for at komme i folketinget efter næste valg er mit bud! smiley


Kommentér på:
"Det er så luset"?

Annonce