{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
201 visninger | Oprettet:

Trump igen? {{forumTopicSubject}}

Trump igen?

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-08-trump-og-hans-hold-har-brugt-tre-aar-paa-en-veltilrettelagt-plan-den-kan-forandre-usa-for-altid

"Nu begynder de primærvalg i USA, som afgør, hvem der bliver republikanernes præsidentkandidat. Trump har forberedt sig grundigt på at vende tilbage."

Hvad sker der med verden, hvis Trump blive præsident igen?

Vil USA`s vælgere vælge Trump fordi Præsident Biden er blevet for gammel - nu 81 år?

Hvor farligt ville Trump være for verden, når man husker hans optræden i tv og medier sidste gang han var præsident - tildeles da han forsøgte at omstøde valgresultatet i 2021?

Jeg mener, at Trump mere er en forretningsmand end en politiker!

Det er ikke første gang, at Joe Biden beskylder Donald Trump for at ville ødelægge det amerikanske demokrati!

Trump taler om, at amerikanernes blod er blevet forgiftet, hvilket er en gentagelse af det samme sprog, som blev anvendt i Nazityskland, har Joe Biden udtalt!

Din mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trump igen?
  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 58 Svar: 656
    #1   7. jan Polle
    Jeg mener, at Trump mere er en forretningsmand end en politiker!


    KonkursKongen Trump er nok verdens værste forretningsmand og en af de største svindler.

    Han aner ikke hvad politik er, og han kommer ikke i nærheden af at blive valgt.


  • #2   7. jan 1 Jojo

    Ja jeg er virkelig bekymret for hvad der kan og vil ske hvis Trump bliver valgt igen til præsident!

    De må se om ikke de kan finde en anden republikaner, til at stille op mod præsident Biden!

    For Biden ligger problemet måske i, at han vil være 82 år når den nye præsident bliver valgt ind i det hvide hus!

    Dette skal USA´s vælgere så også tage stilling til! smiley


  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 58 Svar: 656
    #3   7. jan Polle
    Ja jeg er virkelig bekymret for hvad der kan og vil ske hvis Trump bliver valgt igen til præsident!


    Jeg synes Trump forsøg er humoristisk og slet ikke bekymrende.
    Han får ALDRIG nok stemmer, der er for mange i hans egen parti imod ham, når det kommer til stykket skal der stemmes, og det er langt fra sikker at han kommer på de stemme sedler pt.

    Bedre kandidat selvom jeg håber ikke hun vinder fordi hun har leflet for Trump er Haley, men det bliver op ad bakke for hende pga. splittelse i hendes parti.

    Personligt tror jeg at Demokraterne prøver på alle måder at få Trump til at fremstår som Republikaners Trump kort, så længe Trump er der vil der være krig i hans egen parti, vil fokus være på Trump og ikke på at regere.
    Selvom jeg håber der kommer ny kandidat for Biden er han umiddelbart den bedste bet for lidt stabilitet i vores verden.

    Trump er underholdning smiley


  • #4   8. jan 3 jojo

    "Personligt tror jeg at Demokraterne prøver på alle måder at få Trump til at fremstår som Republikaners Trump kort, så længe Trump er der vil der være krig i hans egen parti, vil fokus være på Trump og ikke på at regere.
    Selvom jeg håber der kommer ny kandidat for Biden er han umiddelbart den bedste bet for lidt stabilitet i vores verden.

    Trump er underholdning smiley"

    Ja da, jeg må indrømme at da han var præsident sidste gang, var han ret underholdende med det han sagde og gjorde-he-he! smiley

    Hvis Republikanerne vil til fadet igen, tror jeg at de er nød til at vælge en anden præsidentkandidat end Trump!

    Hvis Biden alligevel bliver valgt igen trods den høje alder, drejer det sig om at finde en god vicepræsident, som kan tage over hvis Biden falder bort!



  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 363 Svar: 3.326
    #5   8. jan Trump er psykopat.

    Dem som overhovedet har tanke om at stemme på ham, er ganske enkelt ikke rigtig kloge!

    Biden er for gammel, men det er Trump også.

    Trumps udtalelser er så afskyelige. Han er en forvokset mobber, som ikke evner at kunne tænke/tale ordentligt til nogen.


Kommentér på:
Trump igen?

Annonce