{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

Ved Folketinget enligt hvad de laver. {{forumTopicSubject}}

Ja selv i min travlhed hørte jeg om at flere offentlige ting inden for uddannelse igen skal flyttes væk fra Slagelse og det er til trods for flere ting er bygget og på vej til at blive bygget, netop grundet at Slagelse. Korsør. Skælskør- Sorø og eksempelvis skal der ude hvor det blev kaldt for en Ghetto rives x-antal blokke ned, andre kun rives halvt ned og bygges om og ja så skal der bygges ungdomsboliger til omkring 125/150 ung (hvis jeg ikke husker helt forkert) og der hvor nogle af de blokke der skal rives ned skal der bygges ejerboliger og ja jeg kan ku tro at det bliver godt og grønt.
Men hvor dem der ikke vil være plads til så skal bo, står i det uvisse.
Men hvorfor laver Folketinget den ene nye ide om hvor uddannelsesstederne skal være hvis de 3-5-7.år senere finder ud af at sådan skal det ikke være og hvor en masse penge og energi, gå ud som resursespild, der ku være brugt på en masse andre ting så som ældreplejen, sundhedsvæsnet, skolesystemet, offentligt transport, bekæmpelse af klimaforandringerne, kyst beskyttelse og måske indførelsen af et klogere Folketing (jeg ku ikke lade vær) grundet jeg kom til at tænke på Supersygehuse og DSB.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved Folketinget enligt hvad de laver.
  • #1   16. nov 2023 Enig Leon

    Folketinget handler alt for ofte uden fornuft, med tilsyneladende manglende indsigt i virkeligheden, og virkelighedens problemer.

    Det koster dyrt for os alle.



  • #2   16. nov 2023 Cris7 måske det bare er mig, men jeg syntes at de svigter deres vælger og det kan godt være at nogen glæder sig over den skattelettelse, men hvis den på det nærmeste ikke giver noget af sig, ku den vel i bund og grund være ligegyldig og ja jeg mangler at Folketinget kommer med en plan, for det jeg ser og læser mig til ser jeg som planløst og tag vores tog, vores grønne toge, de går på det nærmeste i stå, hvis der tales om at der kommer blæst og undskyld men er elbilen, el busser, el tog bare for dårlige, eller er det gået for hurtigt med at søsætte dem, for hvad vil der ske hvis Danmark får snestorme som i de gode gamle dage, at el værktøj er en god ting, men der er jo en himmelvid forskel på at skrue en skrue i en væg og at sku køre igennem Danmark i en snestorm i et el tog hvor køreledningen er blæst ned.

    profilbillede
Kommentér på:
Ved Folketinget enligt hvad de laver.

Annonce