{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
196 visninger | Oprettet:

Skattelettelser kontra skattestop. {{forumTopicSubject}}

Ja lidt følger jeg jo med og uanset hvordan vi vender og drejer det, skal de rigeste jo ikke behandles dårligere fordi de er rige og ja derfor skal de også have en skattelettelse, jeg havde dog nok set at de rigeste kun fik et skattestop (for de skal nok klare sig, med 50/100. millioner i banken).

Og jeg havde heller set at alle dem der kaldes for middelklassen og går på arbejdet havde fået hele skattelettelsen det havde battet mere i deres lønningspose og mon ikke den almindelige erhvervsdrivende efter Corona krisen har mere brug for den skattelettelse.
Og ja ikke flere afgiftsforhøjelser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skattelettelser kontra skattestop.
  • #1   7. nov 2023 Det er noget helt og adeles galt med den måde som der bliver regeret på.

    Fra hele Folketingets side, til regioner, kommuner osv.

    Det er rystende hvor mange penge der spildes, ødes væk, 'gives væk', samt bliver brugt på en helt forkert måde, ikke mindst til vanvittige idéer.

    Yderligere er det en flabet måde man er begyndt at omtale store dele af befolkningen på.

    Vi bliver behandlet som en børnehave, som de 'bedrevidende' højthævede politikkere med hård hånd vil opdrage på, men også manipulerer med.













  • #2   7. nov 2023 Cris7 du har nok hørt mere end jeg har smiley

Kommentér på:
Skattelettelser kontra skattestop.

Annonce