185 visninger
|
Oprettet:
Det er hot syd på. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg ved godt mange jubler over varmen, grundet en meget lille varme regning, men er der en grund til at juble.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vild-varme-hoejeste-i-november-nogensinde/10016572
aug 2023
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 283
Rekord antal Tyskere samt andre søger til Danmark og især vestkysten.
Men det gør andre også
dec 2014
Følger: 141 Følgere: 156 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.933
dec 2014
Følger: 16 Følgere: 76 Emner: 276 Svar: 3.143
Ja man kan stærkt undre sig over hvorfor der ikke sker et verdensomfattende klimaarbejde.
Eller kan man?
Næh egentlig ikke! For trods dekaders advarsel blev det overhørt, eller afvist.
Selv nu da man tydeligt ser konsekvenserne, tørke, hungersnød, jordskælv, oversvømmelse m.m., så tæller profitten mere end menneskers overlevelse.
dec 2014
dec 2014
Følger: 16 Følgere: 76 Emner: 276 Svar: 3.143
Hvor tror du pengene havner i virkeligheden?
Undskyld Leon, jeg kan godt li' dig, men synes du er lidt naiv, eller for godtroende nogen gange.
Jeg har lige hørt Statsministeren sige omkring vindmølle projekter som er blevet stoppet grundet naturen og dyrelivet, at det vil man ændre på.
Som hun sagde: Klima og sikkerhed kommer før naturen!
Sikke noget bavl at sige!
Klimaet og naturen hører sammen, for ellers kan vi ikke eksistere. Det er på de to ting at vi kan se hvor galt det står til rundt omkring på kloden og i havet.
Sikkerhed er afhængig at lige præcis de to ting, for kampen om mad, vand, overhovedet at få noget til at gro, vil få mange mennesker til at flygte, bekrige hinanden endnu mere end som det sker nu.
aug 2023
Cris7 tænk hvis vi gav en klimaløn til dem der så sku lave skov og andet i de meget varme lande og i det store og hele tror jeg at det hele hænger sammen
Som Cris nævner Leon så går vi det ikke engang her i landet, og hvordan kan vi så forlange at andre gør det.
En indsats for klimaet starter herhjemme, og ikke i udlandet, og en klima løn kommer kun i hånden på de forkerte med gyldne løfter og ingen resultat.
Det er os som skal vise vejen til alle andre, eller er der ingen vej til en løsning mener jeg, og vi kan ikke engang klare ildsvindet
dec 2014
dec 2014
aug 2023
Jojo en dårligt tankegang (hvis ikke vi vil vil andre heller ikke), så må jeg sige til jer at jeg samler papir op fra jorden hvis jeg møder det på min vi ej og jeg ku jo tænke som du gør Jojo, men så kommer vi jo ikke længere
Jeg er 100% enig med dig Leon, men virkeligheden viser sandheden, og vi kommer ikke længere end snak og politiske løfter
dec 2014
Det er hot syd på.